Siz "Z" və "Alfa" nəsli haqqında eşitmisiniz. İndi isə "Zalfa" nəsli ilə tanış olun.
Adından da göründüyü kimi, "Zalfa" nəslini ən yaxşı şəkildə birləşmiş nəsil kimi təsvir etmək olar. Bu nəslin nümayəndələri gəncdirlər. Onlar internetdən xəbərdardırlar. Buna görə də marketoloqların həm onların pullarına, həm də təcrübələrinə tələbatları var.
"Zalfa" 1996-cı ildən sonra doğulan hər kəsi təsvir edir. Buraya üzvləri 1996-2012-ci illər arasında doğulmuş "Z" nəsli və 2013-2025-ci illəri əhatə edən "Alfa" nəsli daxildir. "Alfa" nəsli tamamilə 21-ci əsrdə doğulan ilk nəsildir. Buna görə də Yunan əlifbasının ilk hərfi olan "Alfa" adını alıb.
The New York Times xəbər verir ki, "Zalpha" nı kimin icad etdiyini müəyyən etmək mümkün deyil. Lakin bu termin yeniyetmə zərgərlik və aksesuar pərakəndə satış şirkəti Claire-in baş marketinq direktoru Kristin Patrick tərəfindən populyarlaşdırılıb.
"Zalfa"-lar, xüsusən də "Alfa" nəsli, tamamilə "onlayn" olaraq böyüyürlər. Onlar hələ çox gəncdirlər. Ən böyük "Alfa" nəslinin nümayəndələrinin bu il 10 yaşı tamam olur. Marketoloqlar valideynlərə və uşaqlara, yeniyetmələrə müraciət etmək arasında keçən incə xətti nəzərə almalıdırlar.
"Bizim e-poçt faylımız və sadiqlik proqramımız əsasən valideynlərdir, buna görə də mövzu xəttində Gen Z danışıq tərzindən heç vaxt istifadə etməyəcəyik" deyə Scoular bildirib. "Ancaq sosial şəbəkəmizdə biz çox fərqli bir brendik. Gənc səsimiz, 21 yaşlı bir gənc tərəfindən telefonunda dizayn edilmiş, nisbətləri məhv edən müasir və süzülməmiş məzmunumuz var."
Şirkət sosial media marketinqini idarə etmək üçün "Zalfa"-ları - daha doğrusu "Z" nəslini işə götürməkdə tək deyil. Dil öyrənmə proqramı Duolingo, 24 yaşlı sosial media menecerini işə götürüb. Fast Company xəbər verir ki, Nerf 22 yaşlı "icraçı TikTok direktor"-unu işə götürüb.
Doğma "Zalfa" nəsli başqa bir səbəbdən brendlər üçün əsas hədəfdir. Potensial xərcləmə gücü. "Zalfa" nəslinin xərclərinin 2030-cu ilə qədər digər nəsillərə nisbətən üç dəfə daha sürətli artacağı proqnozlaşdırılır. Bain & Company-nin yanvar ayında dərc etdiyi hesabata görə, bu nəslin "dəbdəbəyə qarşı erkən münasibəti" var. Bu səbəbdən onların onilliyin sonuna qədər dəbdəbəli istehlakçıların üçdə birini təşkil edəcəyi gözlənilir.