Günümüzdə streaming şirkətləri pullarını canlı idmana xərcləməyi dayandıra bilməzlər. Belə ki, Amazon “Thursday Night Football”un eksklüziv provayderi olmaq üçün 1 milyard dollar ödəyib. Apple Major League Soccer ilə 10 illik müqavilə imzalayıb. İndi isə sıra YouTube-dadır. YouTube keçdiyimiz günlərdə bəzi Milli Futbol Liqası oyunlarına eksklüziv hüquqlar üçün ildə təxminən 2 milyard dollar ödəməyə razılaşıb.
Bu, YouTube-un ana şirkətinə auditoriya almaq üçün bahalı bir yoldur. YouTubeTV ayda 64,99 dollara başa gəlir. Əgər o, NFL (National Football League) oyunları üçün 25 dollarlıq əlavə tələb edərsə, onun bu xərcləri ödəmək üçün 1,85 milyon abunəçiyə çatmaq lazımdır. Bu, abunəçi bazasını təxminən üçdə bir artırmaq deməkdir.
Qeyd edək ki, Apple və Amazonun mənfəət və zərərləri öz axın xidmətlərindən ayırmamasının bir səbəbi var. Alphabet yalnız YouTube-un reklam gəlirləri haqqında məlumat verir (bu, keçən il azalıb). YouTube Premium və YouTube TV abunəlikləri "digər" kateqoriyasına daxildir. Bu, həmçinin Fitbits-in tətbiqdaxili alış və satışlarını da əhatə edən böyük kateqoriyadır.
Alphabet deyir ki, bölmənin böyüməsinə YouTube rəhbərlik edir. Sentyabrın 30-da başa çatan doqquz ayda artımın 2%-dən az olduğunu nəzərə alsaq, bu, o qədər də təsir edici deyil.
Rəqiblərin dərc etdiyi nəticələrə baxdıqda rəqabətin amansız təsiri aydındır. Disneyin “birbaşa istehlakçıya” media və əyləncə bölməsi – yəni axın – oktyabrın 2-dək olan 12 ay ərzində 20 milyard dollardan bir qədər az gəlirlə 4 milyard dollar əməliyyat itkisi olduğunu bildirdi. Bahalı proqramlar alarkən aşağı aylıq tariflərin tutulması baha başa gəlir.
Alphabet-in rəqabət aparmaq üçün vəsaiti var. NFL müqaviləsi keçən ilki pulsuz pul axınının təxminən 3%-inə bərabərdir. Netflix-in bildirdiyi kimi, uzunmüddətli abunəçiləri bağlamaq üçün idmandan istifadə ABŞ-da yayımlanan auditoriyadakı enişi azalda bilər. YouTube-un NFL ilə yeddi illik müqaviləsi var.