Aprel-iyun aylarında Yandex-in reklam gəliri 22% artaraq 48,4 milyard rubla çatıb. Bu barədə şirkətin cari ilin ikinci rübü üzrə maliyyə hesabatında deyilir. Hesabatda qeyd olunur ki, reklam gəlirlərinin hərəkətverici amilləri arasında Yandex Reklam Şəbəkələrinə (YAN) tələbat, reklam məhsulları və texnologiyalarının inkişafı, eləcə də rəqabət mühitində baş verən dəyişikliklər fonunda brend büdcələrinin yenidən bölüşdürülməsi daxildir. Şirkət vurğulayır ki, bu il kiçik və orta sahibkarlar arasında Yandex təkliflərinə tələbat artıb. Axtarış reklam gəlirlərinin artımının əsas amillərindən biri olaraq qalır. İkinci rübdə Yandex-in iOS axtarışında payı 6,2 p.p. artaraq 48,4%-ə çatıb. Bir ilin eyni dövrü ilə müqayisədə bu daha çoxdur. Android-də axtarış 2,4 p.p. artaraq 61,9%-ə çatıb. "Yandex"in ümumi gəliri 117,8 milyard rubla çatıb ki, bu da bir il əvvəlkindən 45% çoxdur. Çatdırılma, e-comm, taksi və avtomobil mübadiləsindən əldə edilən gəlirlər illik müqayisədə 53% artaraq 56,5 milyard rubla çatıb. Ən yüksək dinamikanı e-ticarət göstərib, 67% artaraq 58,6 milyard rubla qədər yüksəlib. Mobillik xidmətləri ən çox gəlir gətirib - 179 milyard rubl. Yandex Plus abunəçilərinin sayı 13,7 milyon nəfərə çatıb ki, bu da ötən illə müqayisədə 53% çoxdur. Yazda Yandex, “Yandex News” və “Zen” xidmətlərinin satışı üçün VK ilə müqavilənin əsas şərtləri haqqında müqavilə imzaladı. Müqavilə Federal Antiinhisar Xidməti tərəfindən təsdiqlənməlidir. The Bell-in yazdığı kimi, şirkət bu aktivləri VK çatdırılma xidməti ilə mübadilə edə bilər.