Buraxılışda Walmart və Roku, texnoloji əlaqələrinin "QR kodundan kənarda" alış-veriş edilə bilən video təcrübəsini inkişaf etdirmək məqsədi daşıdığını vurğuladı. Tipik olaraq, satın alına bilən reklamda gördükləri bir şeyi almaq istəyən istifadəçilər sifarişlərini tamamlamaq üçün kodu skan etməli və kənar vebsayta baş çəkməlidirlər. Walmart-ın Roku ilə inteqrasiyası birbaşa proqram daxilində baş verir və izləyicilərin artıq sahib olduğu pultdan istifadə edir, bu da düyməyə bir neçə klikləməyi tələb edən sadə yoxlama prosesini həyata keçirməyə imkan verir.Bu hərəkət Roku-nun aparat, ödəniş platforması, reklam texnologiyası və marketinq xidmətləri bölməsi də daxil olmaqla müxtəlif təklifləri birləşdirməyə çalışdığını göstərir.

Video ticarətdə kodun sındırılması yeni bir təcil yarada bilər və potensial olaraq Walmart-dan kənarda istehlakçılara ünvanlanan mesajların real satışlara nə qədər çevrildiyini izləməkdə maraqlı olan reklamçıları cəlb edə bilər. Roku, keçən il istifadəyə verdiyi brend studiyası ilə birlikdə kampaniyanın hədəflənməsi, optimallaşdırılması və ölçülməsinə kömək edə biləcək texnoloji yığınını tanıtmaq üçün fürsətdən istifadə edir.

Walmart üçün pilot, məzmunu və e-ticarəti bir-birinə yaxınlaşdırmağa çalışan eksperimentlərin artan siyahısına əlavə edir. Böyük qutu mağazası 2020-ci ildə TikTok-da canlı alış-veriş aktivləşdirməsinə ev sahibliyi edən ilk mağaza oldu.

Walmart eyni zamanda Connect bölməsi vasitəsilə öz reklam janrını yaratmağa çalışır və daha böyük axın oyunu bu mərci dəstəkləyə bilər. Firma əvvəllər tələb üzrə Vudu video axını xidmətini idarə edirdi, lakin 2020-ci ildə əmlakı Fandango-ya satdı.