Sənayenizdən, biznes miqyasınızdan və ya hədəf bazarınızdan asılı olmayaraq, yaddaqalan, etibarlı bir brend yaratmaq uğurun əsas təməli sayılır. Son məqsəd istehlakçını konvertasiya etməyə təşviq etməkdir və bu, yalnız onların korporasiyanıza tam inamı olduqda mümkündür.
Yadda qalan bir marka yaratmaq üçün ilk addım, şirkətinizə inam hissi verən zaman istifadə olunan markalarınızın "şəxsiyyəti" kimi tanınan arxetipinizi müəyyən etməkdir. Buna görə də, inam yaratmaq və hədəf auditoriyanızın dəyərlərinizlə əlaqə yaratmasına şərait yaratmaq lazımdır. 12 müxtəlif arxetip var və hər biri özünəməxsus xüsusiyyətlərə malikdir. Bunlar aşağıdakılardır:
The Creator (Yaradıcı) - Yaradıcının məqsədi müştəriləri öz təxəyyüllərindən istifadə etməyə təşviq edərək, davamlı dəyər yaratmaqdır.
The Ruler (Hökmdar) - Hökmdarın məqsədi xaosda nizam yaratmaq, vəziyyətlər üçün məsuliyyət götürmək və nümunə kimi çıxış etməkdir.
The Caregiver (Baxıcı) - Baxıcının məqsədi tərbiyəvi, səxavətli və mərhəmətli şəxsiyyət xüsusiyyətlərini nümayiş etdirərək başqalarını qorumaqdır.
The Everyman - Hər kəsin məqsədi insanlara özünüz olmağın yaxşı olduğunu göstərən sadə, əlaqəli xarakter olaraq qalmaqdır.
The Jester (Zarafatcıl) - Zarafatcılın məqsədi vəziyyətlərə yüngül, yumoristik yanaşma ilə dünyaya sevinc gətirməkdir.
The Lover (Aşiq) - Aşiqin məqsədi insanlara bağlı, təqdir edilmiş və ehtiraslı hiss etmələrinə kömək etməkdir.
The Hero (Qəhrəman) - Qəhrəmanın məqsədi dünyanı yaxşılaşdırmaq üçün çox çalışaraq cəsarətli və inamlı olmaqdır.
The Magician (Sehrbaz) - Sehrbazın məqsədi xəyalları gerçəkləşdirmək, mümkün olmayanı mümkün etməkdir.
The Outlaw (Qanundankənar) - Üsyançı kimi də tanınan qanundankənarın məqsədi qaydaları pozmaq və dəyişiklik üçün yol yaratmaqdır.
The Explorer (Kəşfiyyatçı) - Kəşfiyyatçının məqsədi risk götürmək, yeni problemləri həll etmək və “əsas” dünyadan uzaqlaşmaqdır.
The Sage (Müdrik) - Müdrikin məqsədi dünyanı hikmət, bilik və statistika vasitəsilə yaxşılaşdırmaqdır.
The Innocent (Günahsız) - Günahsızların məqsədi hər vəziyyətdə müsbəti tapmaq, xoşbəxt olmaq və optimist qalmaqdır.