Union Pacific, aylarla davam edən tıxacın uzun gecikmələr yaratdığından və əsas malların tədarük məhdudiyyətlərini gücləndirdikdən sonra xidmətin yaxşılaşdığını bildirir.
Aprelin ortalarından bəri qatarların sürəti 8% yaxşılaşıb, dəmir yolu Avqustun 26-da Səthi Nəqliyyat Şurasına müraciətində bildirib. Ekipaj çatışmazlığı üçün saxlanılan qatarların sayı aprelin ortalarında gündə orta hesabla 51-dən avqustun 19-da bitən həftədə gündə 16-ya enib, bu il indiyədək ən aşağı rəqəmdir.
Union Pacific-in marketinq və satış üzrə icraçı vitse-prezidenti Kenni Roker məktubda yazıb: "Biz xidmətlərimizin bərpasında davamlı irəliləyiş əldə edirik".
İşçi qüvvəsi məhdudiyyətləri və yüksək tələbat qarışığı səbəbindən yük dəmir yolları aylardır dəstəklənir. Həm yükgöndərənlər, həm də dəmiryol işçiləri iddia etdilər ki, illərlə işləyən kəsintilər pandemiya vurduqdan sonra tıxacları daha da artırdı.
Şəbəkə axıcılığını artırmaq üçün Union Pacific yollarındakı şəxsi avtomobillərin sayını məhdudlaşdırmaq üçün tədbirlər gördü, bəzi yükgöndərənlər gübrə və digər mallar kimi müəyyən zəruri malların gecikmələrini yalnız pisləşdirdiyini söylədilər. Dəmir yolu hələ də yükgöndərənlərdən müsbət xidmət sürətini qurmaq üçün "şəbəkəmizə artıq dəmir yolu vaqonları daxil etməkdən" çəkinmələrini xahiş edir, Roker məktubda dedi.
"Digər resurs təşəbbüsləri ilə birlikdə artıq dəmir yolu vaqon inventarını aradan qaldırmaqla biz bütün müştərilərimiz üçün xidməti təkmilləşdirmək imkanı əldə edirik" dedi.