Ən sadə dillə desək, yeni bir təşəbbüs olaraq təyin oluna bilən start-up, investisiya etmək üçün istənilən sahədə fərq yaratmağı hədəfləyir. 1- Fikirlərinizlə fəxr edin Mövcud bir sərmayədə iştirak etmək istəmirsinizsə, istehsal mərhələsində qürur duyacağınız və nail olmaqdan həzz alacağınız bir fikir ortaya qoyun. Siz yalnız şirkətin korporativ kimliyini deyil, həm də ideyanın özünü sevməli və qəbul etməlisiniz. 2- Komandanız da sizə bənzəsin İdeyanızı sahiblənməyiniz startapda uğur qazanmağınız üçün ən vacib amildirsə, komandanız bu ideyaya və onun uğuruna sahib olan şəxslərdən ibarət olmalıdır. Həyəcanınızı komandanızla bölüşsəniz, burada onların yaradıcılığını qidalandıran həvəsləndirici bir mühit yaradacaqsınız və hədəfinizə doğru addımlayarkən ehtiyac duyduğunuz dəstəyi ala bilərsiniz. 3- Müştərini Nəzərə Alın Uğura gedən yolda ən mühüm addımlardan biri hədəf auditoriyanın ehtiyaclarını, tələblərini və xəbərdarlıqlarını dinləməkdir. Təklif etdiyiniz yeniliyi və ya fərqi ən sadə şəkildə izah etməniz lazım olan müştərilərinizin şərhləri, gözləntiləri və istəkləri, etməli olduğunuz dəyişikliklər üçün sizə yol göstərəcək. Buna görə də, müştəri xidmətində mükəmməlliyə nail olmalısınız. 4- Təcrübə qazanın Beyninizdə sınanmamış bir fikir olsa belə, iş həyatında təcrübə qazanmaq üçün ən az 2 il sahənizə yaxın sektorlarda fəaliyyət göstərin. Menecer və ya işçi olaraq bu prosesdə qazanacağınız təcrübələr, sektorun mətbəxi olaraq təyin olunan məsələlərdə təcrübələr inkişaf etdirməyə və problemlər və həll yolları haqqında fərqli perspektivlər qazanmağa imkan verəcək. 5- İnvestorunuzla eyni pəncərədən baxın Əgər ilk mərhələdə startapınız üçün investorlara ehtiyacınız varsa, ideyalarınızı, həyəcanınızı və məqsədlərinizi bölüşə biləcək investorlara müraciət edin. İdeyanızı sadəcə investisiya vasitəsi kimi görməkdənsə, onları sevmələrinə və qəbul etmələrinə nail olmaq, müxtəlif şəraitlərdə onların dəstəyini hiss etmənizə kömək edəcək. 6- Problemi tapın İdeyanızı həyata keçirməzdən əvvəl və həyata keçirərkən detallara diqqət yetirdiyinizə əmin olun. Diqqəti problemlərə yönəltməklə, mümkün problemlərin qarşısını ala və irəliyə doğru möhkəm addımlar ata bilərsiniz. 7- Dəyişikliyə uyğunlaşın Elektron ticarət təşəbbüslərində olduğu kimi, başlanğıc müəssisələrdə də ilk addım və son vəziyyət arasında böyük fərqlər ola bilər. Sürətli bir başlanğıcdan sonra fikrinizi daha da uğurlu etmək üçün dəyişikliklər etməkdən çəkinməyin. 8- Diqqətinizi yayındırmayın Müəssisənizə fokuslanmağınıza mane olacaq və vaxtınızı, kapitalınızı və gücünüzü böləcək elementlərdən uzaq durun. Bütün gücünüz və diqqətinizlə hədəfə fokuslanmaqdan başqa heç bir məqsədiniz olmasın. Əgər ağlınıza yeni ideyalar gəlirsə, ilk fikrinizin əsaslı olmasını gözləyin. 9- Təslim olmayın İlk mərhələdə pul qazanmaq, böyük auditoriyaya çatmaq və əla uğur qazanmaq real gözləntiləriniz arasında olmamalıdır. Xərclərinizlə diqqətli olun, çünki çox qazana bilməyəcəksiniz, gözlədiyiniz uğurun da altında qalsanız, ruhdan düşməyin və yorulmayın. Sahibkarlığın qızıl qaydası təslim olmamaqdır.