Çərşənbə axşamı günü verilən hesabatda, Twitter-in reklam gəlirlərinin azalmağa davam etdiyini ortaya qoydu. Çünki şirkət Elon Musk-ın ələ keçirilməsindən sonra reklam verənləri saxlamaq üçün mübarizə aparır.
Platformer bildirdi ki, Avropada yerləşən Twitter-in gəlir analitiki bazar ertəsi Slack-ə bir mesaj göndərdi: "Biz rezervasiyalarda əhəmiyyətli bir azalma görürük".
İşçi daha sonra Platformer-ə görə Avropa, Yaxın Şərq və Afrikada Twitter-in reklam gəlirinin illik müqayisədə 15%, həftəlik sifarişlərin isə 49% azaldığını paylaşdı.
Xəbər, Muskın Apple və onun baş direktoru Tim Cook-a zəng edərək, şirkəti senzurada ittiham və Twitter-də reklamı "əsasən dayandırdığını" iddia etdikdən bir gün sonra gəlir.
Platformer həmçinin bildirdi ki, oktyabrın 31-də analitiklər Avropa, Yaxın Şərq və Afrikada yerləşən reklamçılardan 15,7 milyon dolların artıq risk altında olduğunu aşkar ediblər.
Keçmiş Twitter rəhbəri sayta açıqlamasında "Bu, fəlakətlidir" dedi.
Media Matters araşdırma mərkəzinə görə, Twitter-in ən yaxşı 100 reklamçısının yarısı, o cümlədən Chevrolet, Ford və Chipotle platformada reklamı dayandırıb.