TikTok, ilk təşəbbüsü olan qısa formalı video platformasına xüsusi bir nişan əlavə edərək, oyuna bazarına böyük təkan verir.
Çinə məxsus şirkət, Netflix-in keçən il mobil oyunlarını işə salmasından və oyunlarını dayandıran rəqibləri Snapchat və Facebook-un buraxdığı boşluqdan sonra ən gəlirli əyləncə sənayelərindən biri olan oyunlara giriş edən növbəti video platformasıdır.
İstifadəçilər oyunlara dünyanın ən populyar video proqramlarından birinin ana səhifəsindəki düymə vasitəsilə daxil ola biləcəklər. Planlarla tanış olanların sözlərinə görə, platforma, reklamların təqdim oluna biləcəyi və istifadəçilərin əlavə məzmun üçün ödəniş edə biləcəyi bir çox mobil oyun təqdim edəcək.
TikTok-un çinli sahibi olan ByteDance uzun müddətdir ki, öz oyunlarını inkişaf etdirib və kanala yeni adlar gətirmək istəyir. Çin tənzimləyiciləri son bir il ərzində ölkədə oyunlara qarşı sərt tədbirlər görüb, yeni təkliflər üçün təsdiqləri gecikdirib və uşaqların video oyunları oynaya biləcəyi vaxtı məhdudlaşdırıb.
TikTok-un ByteDance-ə məxsus Çin versiyası olan Douyin 2019-cu ildən hiper-təsadüfi oyunlar təklif edir. TikTok artıq dünyadan oyun işçiləri işə götürməyə başlayıb.
Assaf Sagy keçən ay TikTok-un qlobal oyun rəhbəri təyin edildi. İsraildən olan keçmiş McKinsey meneceri və Intel sistem memarı Snap-da üç il işlədikdən sonra 2020-ci ildə platformaya qoşulub.
"TikTok və oyun bir-biri üçün yaradılmışdır. TikTok istehlakçılara nəyin əyləncəli, dəyərli və populyar olduğunu tapmaqda öz dəyərini indiyədək nümayiş etdirib. TikTok-un marketinq strategiyalarında mərkəzi təməl olmasına kömək etmək üçün qlobal miqyasda bütün oyun şirkətləri ilə yaxından işləməyi səbirsizliklə gözləyirəm”. Bu barədə Sagy keçən həftə öz LinkedIn hesabında yazıb.
Yeni kanal noyabrın 2-də şirkətin “ilk oyun tədbiri” adlandırdığı “TikTok Made Me Play It”də elan edilə bilər.
Platformada yerləşdirilən zərərli məzmunu silən Avropadakı TikTok moderatorları, prosesdən xəbəri olanların sözlərinə görə, oyunları istifadəçilərə təqdim etməzdən əvvəl sınaqdan keçirirlər.
"Biz həmişə platformamızı zənginləşdirməyin yollarını axtarırıq və cəmiyyətimizə dəyər gətirə biləcəyini düşündüyümüz yeni ideyaları müntəzəm sınaqdan keçiririk" deyə TikTok bildirib.
Reuters xəbər verir ki, oyun kanalının yaradılması may ayında Vyetnamda keçirilən sınaqlardan sonra baş verir. Yayda TikTok səssizcə videolara kliklədikdə pop-up veb brauzerində sadə oyunlara keçid imkanı verən funksiyanı təqdim etdi.
TikTok artıq High Heels kimi oyunların istehsalçısı Zynga ilə əməkdaşlıq edir. Platformanın Voodoo, Aim Lab və Matchingham Games də daxil olmaqla 10-dan çox oyun tərəfdaşı var.
TikTok-un planı ilə tanış olan bəzi şəxslər, keçən il Stranger Things seriyası kimi axın məzmunu əsasında mobil oyunlar yaradan Netflix-i təqlid etməyə çalışdığını söylədi.
Sosial media platformaları bu məkanda bir-biriləri ilə mübarizə aparırlar. Keçən ay Snapchat istehsalçısı Snap oyuna sərmayəni dayandıracağını, Facebook isə oyun tətbiqini işə saldıqdan təxminən iki il sonra cümə günü bağlayacağını söylədi. Bu arada, Google bu ayın əvvəlində bir vaxtlar "oyunların gələcəyi" adlandırdığı "üç yaşlı bulud" əsaslı qrup - Stadia ilə mübarizə aparacağını söylədi.
Omdia oyun analitiklərinin fikrincə, mobil oyun sənayesində hələ də sağlam artım müşahidə edir. Gəlirlər keçən ilki 104 milyard dollardan 2026-cı ildə 128 milyard dollara yüksələcək. Bu da, konsol və kompüter oyunlarına xərclənən ümumi məbləğdən çoxdur.