Qlobal mobil oyun sənayesinin 100 milyard dollara çatacağı gözlənilərkən, bir çox şirkət oyun dünyasına daxil olmaq üçün səylərini sürətləndirib. Netflix və Meta-nın oyun xidmətlərindən sonra indi TikTok öz platformasında mini oyunlar təklif etmək istəyir. TechCrunch və Reuters-ə danışan mənbələr TikTok istifadəçilərinin qısa videolar arasında gəzməkdən daha çox şey edə bildiyini ortaya qoydu. TikTok-da baş tutacaq oyunların konsepsiyası hələ də bəlli olmasa da, onun HTML5 oyunları şəklində olması ehtimalı var. Bu, Snapchat-da nümayiş olunan Snap Games-ə bənzəyəcək. Sosial media platforması canlı yayımlar zamanı yaradıcılar və izləyicilər arasında daha yaxşı qarşılıqlı əlaqə yaratmağa kömək edəcək oyun funksiyası üzərində işləyir. Daha əvvəl aşkar edilən görüntülərə görə, canlı yayım zamanı oynana biləcək oyunlardan biri də “Draw and Guess” adlanır. Əslində adından da anladığınız kimi bu oyun canlı yayımı açan istifadəçiyə ekranda çəkilə bilən sözləri verir və izləyicilər nə çəkdiklərini təxmin etməyə çalışırlar. TikTok əvvəlcə yalnız Vyetnam bazarına diqqət yetirdi. Bununla belə, Reuters mənbələri şirkətin orta müddətli planlarının bütün Cənub-Şərqi Asiyanı əhatə etdiyini bildirib. Bu bölgədəki istifadəçilər gələn ilin payızında TikTok-da oyun oynaya bilərlər. Çin sosial media nəhənginin bu hərəkəti əslində onun oyun dünyasına ilk girişi deyil. TikTok-un ana şirkəti ByteDance daha əvvəl Zynga ilə əməkdaşlığı çərçivəsində Disco Loco 3D adlı oyunu təqdim etmişdi. TikTok, həmçinin qeyri-kommersiya təşkilatı Feeding America ilə birlikdə vəsait toplamağa yönəlmiş Garden of Good oyununu da təqdim etdi.