Biz təslim olanların qalib gəldiyi bir dövrdə yaşayırıq. Bəli, düz oxudunuz, köhnə diyarda və ya Anglo-Sakson dairələrində 'köhnə məktəb' olaraq təyin olunacaq liderlərin xor gördüyü 'vazıl, çıx və ya təslim ol' zəifliyi ən təsirli olanlardan biridir. bugünkü liderlərin silahları. Onları təslim olmaqdan qorxan və uzun müddət əzab içində yaşamağı qəbul edən əksəriyyətdən fərqləndirən, qərarlarından doğru zamanda imtina edib fərqli bir yola getmə cəsarəti və o yeni yolu getməyin çətinlikləri ilə üzləşmələridir. - və ya yollar. Qərarların statik olaraq uzunmüddətli olması lazım deyil, hətta biznes inkişaf etdikcə, qərarların prosesdə aşkar edilənlərlə dəyişməsi qaçınılmazdır.
Liderlər hər qərarında müəyyən amilləri nəzərə alırlar. Qərarın qısa, orta və uzunmüddətli hədəflərini və alternativ nəticələri ətraflı hesablayır və strategiyalarına daxil edirlər. Qərarın nə qədər qüvvədə olacağı da bu hesablamalara daxildir. Hər qərarın bir ömrü var. Yəni qərar verilərkən nə qədər düzgün qərar olsa da, zamanla və dəyişən şərtlərlə istənilən nəticəni verməyə bilər. Bu vəziyyətlərdə liderlərin rolu nədir? Qərarın arxasında sona qədər dayanmaq? Yoxsa baş tutmayan qərardan dönüb başqa yola getməkdir?
Qərar vermə sahəsində menecerlərə dərs deyən Annie Duke, "Necə qərarlar qəbul etməli" kitabında yazır ki, "təslim olanlar tez-tez qalib gəlir, qaliblər tez-tez təslim olurlar". Bununla belə, ənənəvi iş dünyasının qabaqcılları olan Tomas Edison, Deyl Karnegi, Henri Fords bunun əksini deyirdilər: Əzm uğura aparır, heç vaxt təslim olmayın. Vazgeçmək müəyyən və uzunmüddətli bir hərəkət kimi şüurlara həkk olunub. Vazgeçmək “yox” demək kimidir, uzun müddət kənarda qalmış, təhqir olunmuş, uğursuzluğa düçar edilmiş və şərtlərin sürətlə dəyişdiyi günümüz iş dünyasında onun dəyəri başa düşülür.
Doğru zamanda fırlanma uğurun qızıl açarıdır. HubSpot bloqunda o, düzgün vaxtı bir neçə meyarla müəyyən etdi.
Bəzən bir şirkətin məhsulu digər məhsullardan qat-qat uğurlu olur. Belə hallarda şirkətin resurslarını və səylərini bu məhsul ətrafında birləşdirmək şirkətin ümumi fəaliyyətini yaxşılaşdıracaq. Demək olar ki, dəyər üzərində cəmləmək və daha az dəyər yaradan və xərc mərkəzli məhsulların azaldılması şirkəti daha səmərəli və gəlirli edəcək.
Sahibkar üçün məhsulunu bazara çıxarmaq olduqca həyəcanvericidir, lakin bəzən bazar həyəcanı paylaşmır. Müştərilər mesajınızdan həyəcanlanmaya bilər və ya həll etmək istədiyiniz problem onlar üçün əsl problem olmaya bilər. Təklif etdiyiniz həll və ya planlaşdırılan qiymət-xərc müştəri gözləntiləri ilə üst-üstə düşmür. Potensial müştərilərlə eyni tezlikdə görüşə bilmirsinizsə, dönüş qaçılmazdır.