LinkedIn-in yeni məlumatlarına görə, rəqəmsal marketinq anlayışı marketoloqlar tərəfindən işəgötürənlər üçün ən çox tələb olunan bacarıq kimi qəbul edilir. Qlobal miqyasda rəqəmsal marketinq təcrübəsi marketoloqlar tərəfindən LinkedIn profillərində siyahıya alınan bir nömrəli bacarıqdır, ondan sonra sosial media marketinqi və axtarış sisteminin optimallaşdırılması gəlir. Dördüncü yerdə marketinq strategiyası gəlir, ondan sonra Adobe Photoshop, e-poçt marketinqi və məzmun bilikləri gəlir. Bacarıqlar siyahısında səkkizinci yeri reklam, sonra isə Google Analytics və korporativ kommunikasiyalar haqqında anlayış tutur. LinkedIn-in B2B İnstitutunun EMEA və LATAM üzrə rəhbəri Mimi Turner rəqəmsal marketinq daxilində taktiki qabiliyyətlərə aid bacarıqların “güclü balansını” və həmçinin strateji icmalı görməyə təşviq olunur. O, iyun ayında Cannes Lions festivalı zamanı yayımlanan LinkedIn məlumatlarına diqqət çəkir və bu, sənaye daxilində texniki bacarıqların son beş ildə 47% artdığını göstərir. Müntəzəm olaraq Kannda iştirak edən şirkətlərin 67%-nin son beş il ərzində texnoloji bacarıqların artdığını və yaradıcılıq bacarıqlarının payının 32%-nin azaldığını aşkar ediblər. Yeddi il əvvəl ən çox tələb olunan marketinq bacarığı sosial media marketinqi, sonra rəqəmsal marketinq, reklam və PR idi. Marketinq strategiyası beşinci ən vacib bacarıq, ikinci yerdə tədbirin planlaşdırılması, onlayn marketinq və tədbirin idarə edilməsi qərarlaşıb. E-poçt marketinqi və satışı 2015-ci il siyahısında son iki yeri tutdu. Maraqlıdır ki, 2015 və 2022-ci illər arasında SEO və məzmun haqqında biliklər ən çox tələb olunan bacarıqlar siyahısına düşüb, halbuki tədbirlər, PR və satış sahəsində təcrübə bugünkü qlobal reytinqdən itib. Ola bilsin ki, pandemiya zamanı güclü daxili rabitələrə ehtiyac fonunda, korporativ kommunikasiyalar da 2022-ci ildə marketoloqlar üçün ilk 10 bacarıqdan biridir.