Airbus, bu ilin sonuna qədər 700 təyyarə tədarük etmək hədəfinə fokuslanaraq, pul axını ilə bağlı proqnozunu artırdı. Lakin xammal və işçi qüvvəsi çatışmazlığı səbəbindən tədarük zəncirlərinin yetərsiz qaldığı barədə xəbərdarlıq edilib.
 
Avropalı təyyarə istehsalçısı keçdiyimiz günlərdə bildirib ki, 2025-ci ilə qədər A320 uçuş texnologiyası tək keçidli reaktiv təyyarələr üçün aylıq 75 istehsal dərəcəsi üzərində işləməyi planlaşdırır. Airbus-un baş icraçı direktoru Guillaume Faury, qlobal tədarük zəncirlərinin qaydasız olaraq qaldığını və şirkətin hələ də problemlər yaşadığını qeyd edir. Aerokosmik təchizat zəncirinin əhəmiyyətli dərəcədə bərpası üçün ən azı gələn ilin ortalarına və bəlkə də daha çox vaxt lazım olacaq.
 
Airbus rəqibi Boeing də daxil olmaqla digər istehsalçılar kimi, xammal, elektron komponentlər və işçi qüvvəsi çatışmazlığı ilə mübarizə aparır. Faury qeyd edir ki, tədarük zəncirinin vəziyyəti 2023-cü il ərzində daha pis olacaq.  
 
Mühərriklərin tədarükü məsələsinin əsas problem olduğunu deyən Boeing-dən fərqli olaraq, Faury bildirib ki, mühərrik istehsalçıları indi öz öhdəliklərini yerinə yetirirlər.
Airbus sentyabrın 30-da başa çatan 9 ay ərzində 437 təyyarə tədarük etdi və şirkətin 700 təyyarə hədəfinə çatacağı təqdirdə ilin sonuna qədər daha 263 təyyarə buraxacağı bildirilir.
 
Faury-nin şərhləri, şirkətin üçüncü rübdə faiz və vergidən əvvəl düzəliş edilmiş mənfəətini bir il əvvəllə müqayisədə 666 milyon avrodan 836 milyon avroya çatdıra bildi. Gəlirlər 27% artaraq 13,3 milyard avroya çatıb.
 
Airbus il üçün faiz və vergidən əvvəl düzəliş edilmiş mənfəətdə 5,5 milyard avroya çatmaq hədəfini saxladı. Şirkət həmçinin dolların təsiri ilə sərbəst pul axını proqnozunu əvvəlki 3,5 milyard avrodan 4,5 milyard avroya qaldırdı.