Yeni bir hesabat göstərir ki, yaşıl ambisiyaları olan bir çox böyük brendlər təchizat zəncirinin karbon təsirlərini bilmirlər.
Qeyri-kommersiya CDP(Community Development Program)-nin hesabatına görə, 200-dən çox qlobal şirkətin tədarükçülərinin yalnız yarısı, o cümlədən Unilever Plc, Nike Inc. və Alphabet Inc., 2021-ci ildə emissiyaları azaltmağı hədəfləyib.
Şirkətlər onilliklər ərzində xalis-sıfır emissiyalara nail olmaq üçün hədəflər qoyarkən, emissiyalarının tam həcmi üçün bir planın olmasını təmin etmək üçün mübarizə aparırlar. Təchizatçıların karbon hesablarında Əhatə 3 emissiyaları kimi müəyyən edilən karbon təsiri adətən şirkətin Əhatə 1 və 2 adlanan birbaşa emissiyalarından dəfələrlə böyükdür.
#Mövcud orta templə, qalan 5000 tədarükçünün istənilən növ iqlim hesabatı yaratmaq üçün CDP-yə hesabat verməsi ən azı daha on il çəkəcək. (Bloomberg Philanthropies SBTi-nin maliyyəçiləri arasındadır.)
Hesabatda deyilir ki, brendlər nadir hallarda öz emissiyalarından kənara baxırlar, baxmayaraq ki, onların mürəkkəb təchizat şəbəkələri öz əməliyyatlarından 11 dəfə çox istixana qazı buraxa bilir. Bu o deməkdir ki, CDP-yə hesabat verən 207 şirkət çirkli mənbələrdən 5,5 trilyon dollar dəyərində mal və xidmətlər alarkən öz xalis sıfır məqsədlərinə nail olmaq yolunda görünə bilər.