
Təchizat zənciri xərclərinə nəzarət vasitələrinin tapılması artan istehsal və logistika xərclərini kompensasiya etmək üçün bir yoldur. Aşağıda istehsal və tədarükün daim artan xərclərini kompensasiya etmək üçün təşkilatların tətbiq edə biləcəyi on strategiya verilmişdir.
10. Qablaşdırma və məhsulları yenidən nəzərdən keçirin.Dizayn mərhələsində çap sahəsini və paket konfiqurasiyasını azaltmaq, kartın daha az çəkisindən istifadə etmək kimi asan bir qələbədir. Komponent və ya xammalı əldə etmək çox çətindirsə, o məhsulu xəttinizdən çıxarın və daha az iş və xərc tələb edənlərə diqqət yetirin.
9. İstehsalı bərpa edin.Bu, sürətli həll yolu deyil, yerli istehsal məhsulunu artırmaqla və ya istehsalı tamamilə xaricdən bərpa etməklə müəssisələr xaricdə materialların artan qiymətini kompensasiya edə bilər. Logistika və göndərmə xərclərinin azaldılması bunu kompensasiya etməyə kömək edə bilər.
8. Yeni bazarları araşdırın.Dövriyyəni sabit saxlamaq üçün bazar mövqeyinizi yenidən nəzərdən keçirin. Daha az performans göstərən digər seqmentləri kompensasiya etmək üçün böyümə bazarlarını axtarın.
7. Müqavilələrlə bağlı strateji olun.Cari inflyasiya dərəcələrini əks etdirməyən müqavilələr üzrə xərcləri maksimuma çatdırmaqla artan xərcləri azaltmaq üçün imkanlar axtarın. Rəqəmsal və analitik həllər xərclərin böyük hissəsi üçün belə imkanlar təqdim etməyə qadirdir.
6. Məhsulların necə dizayn edildiyinə diqqət edin.Məhsulların necə dizayn edildiyinə qənaət edin. Məsələn, əlavə istehsal (3D çap) müəyyən komponentləri yaratmaq üçün daha sərfəli üsul ola bilərmi? Xərcləri azaltmağın yolları üçün partiyanın ölçülərini, sifariş tezliyini və məhsulun spesifikasiyalarını da araşdırın.
5. Səmərəlilik axtarın.Məhsulu artırmaq üçün əməyə daha çox xərcləmək artıq bir çox kiçik müəssisələr üçün seçim deyil. Xərclərinizə və gəlirlərinizə ciddi şəkildə nəzər salın.
4. Xərclərinizi anlayın.Yeni qənaət imkanları yaratmaq üçün tədarükçülər üçün əsas xərc risklərini başa düşmək üçün cari qiymətlərə əsaslanan “məsrəf olmalıdır” məsrəf analizi modelindən istifadə edin.
3. Funksiyalar arasında əməkdaşlıq edin.Satınalma qrupları hər hansı digər biznes funksiyalarından daha çox dəyər yarada bilən daha geniş rıçaq dəstinə malikdirlər və onlar çarpaz funksional əməkdaşlıqdan istifadə etdikdə ən təsirli olurlar.
2. Təchizatçılarla danışıqlar aparın.Bir çox tədarükçülər hazırda imkandadırlar, ona görə də onlar tez icra edə biləcəkləri sadə sifarişlər axtarırlar. Aralığı azaldın və həcmi artırın. Bu, sizi daha cəlbedici müştəri edir və danışıqlar apara biləcəyiniz deməkdir.
1. Satınalma sinir mərkəzini yaradın.Satınalma sinir mərkəzi tədarük zənciri, planlaşdırma, maliyyə, əməliyyatlar və mühəndislikdən tutmuş dəyər zənciri üzrə mütəxəssisləri bir araya gətirir. İdeya, xammal və komponentlər üçün mərkəzləşdirilmiş, strateji qaydada təchizatla bağlı problemlərin “triajlanması”dır. Bu cür yanaşma xərclərə qənaəti daha asan müəyyən edə, alternativ tədarük seçimlərini tapa və tədarükçülərlə daha dərin əlaqələri inkişaf etdirə bilər.