Qlobal iqtisadiyyatda davam edən tədarük böhranı böyük narahatlıq doğursa da, daşıma xərcləri və əmtəə qiymətləri kimi bəzi göstəricilər tədarük zəncirindəki təzyiqin azala biləcəyini göstərir. Təchizat zəncirindəki problemlər, artan xammal qiymətlərindən çip kimi komponentlərin olmamasına, limanlardakı sıxlıqlardan logistika sektorunda çalışan kadr çatışmazlığına qədər qlobal iqtisadiyyatın qarşısındakı ən böyük problemlərdən biri olaraq qalmaqdadır. Təchizat zəncirinin bərpa mübarizəsi davam etdikcə, nəqliyyat xərcləri, əmtəə qiymətləri, yeni növ koronavirusa (Kovid-19) qarşı peyvənd dərəcəsi və şirkətlərin maliyyə nəticələri kimi göstəricilər qlobal tədarük zəncirindəki stressin aqressivləşə biləcəyinə dair siqnallar verməyə başlayır. Təchizat zəncirinə təzyiq göstərən göstəricilərdən, daşıma xərclərindən tutmuş əmtəə qiymətlərinə qədər müsbət siqnallar, böhranda “ən pisin bitə bilər” fikrini xatırladır. Son məlumatlar nəqliyyat xərclərinin və əmtəə qiymətlərinin aşağı düşdüyünü göstərsə də, Kovid-19-a qarşı peyvəndin artması ilə tədarük zəncirindəki xaosun azalacağına dair optimizmi artırır. Yük bazarında daşıma haqlarının göstəricisi kimi tanınan Baltic Dry İndeksinin (BDI) oktyabrın əvvəlində 5650 punktla 2008-ci ildən bəri ən yüksək həddə çatması və azalmağa başlaması diqqət çəkir. Qlobal iqtisadiyyatın aparıcı göstəricilərindən olan indeks oktyabrın 4-nə 3000 bəndin altındadır. Alibra Shipping şirkətinin məlumatlarına görə, Atlantik və Sakit Okean marşrutları üçün 6 aylıq müqavilələr, ən böyük quru yük gəmiləri üçün (kapesize-150 min ton) gündə müvafiq olaraq 54.000 və 52.500 dollara başa gəlir. Bir illik müqavilələr üçün Sakit okean marşrutları 26.000 dollara, 2 ildən sonra isə 26.000 dollara enir. Çində artan dəmir filizi ehtiyatlarının böyük quru yük gəmilərinə olan tələbatı yavaşlatdığı bildirilir. Çinin əksər limanlarında tıxacın azaldığı, Los-Ancelesdəki Long Beach konteyner limanında isə iş yükünün davam etdiyi bildirilir.