- Taco Bell, McDonald's və Chipotle şirkətlərinin rəhbərləri bu yaxınlarda daha bahalı menyu elementlərinin uğurunu qeyd etdilər.
- Müştərilər daha çox premium seçimlərə üstünlük verirlər.
- İnsanlar inflyasiyaya baxmayaraq, aşağı qiymətli məhsullara keçmirlər.
Fast-food şəbəkələri daha bahalı menyu seçimlərinə sərmayə qoyur və müştərilər inflyasiya ilə bağlı narahatlıqlara baxmayaraq, onları almağa davam edirlər.
McDonald's və Chipotle-a zəncirlərinin rəhbərləri qiymət aralığının daha yüksək olduğu məhsullarla əldə etdikləri uğuru izah etdilər.
Oktyabr ayının maliyyə nəticələrinə görə, Chipotle tələbi qiymət artımlarına davamlı görünür. Satışlar 2021-ci ilin eyni dövrü ilə müqayisədə üçüncü rübdə 14% artaraq qiymət gözləntilərindən daha sürətli böyüməyə davam edir.
Nyu-Yorkda guakamol sifariş etmək 2,95 dollara başa gəlir ki, bu da 10,95 dollar olan toyuq burritonun baza qiymətindən əlavə 25% artım deməkdir. Premium zülallar da satışları artıra bilər. William Blair səhm araşdırmasının təhlilinə görə, məhdud vaxtlı sarımsaqlı guajillo biftek orta hesabla steyk və barbacoadan 16%, ən ucuz seçim olan toyuqdan isə orta hesabla təxminən 40% bahadır.
McDonald's oktyabr ayında böyüklər üçün nəzərdə tutulmuş "Happy Meal" kampaniyası sayəsində yüksək satışlar əldə etdiyini bildirdi. Bu, standart Big Mac yeməyindən 2,60 dollara qədər əlavə ödəniş idi. McDonald's-ın CEO-su Chris Kempczinski bu promosyonu "pərəstişkarlarımızı əsas yeməyimizə yenidən cəlb edən" uğur adlandırdı və bütün kolleksiyaların 50%-i ilk dörd gün ərzində satıldı.
Kempczinski oktyabr qazancında daha bahalı yemək təşviqi müştəriləri uğurla cəlb etdi və "ABŞ biznesində indiyə qədər ən yüksək həftəlik rəqəmsal əməliyyatları apardı" dedi.
YUM Brands-ın baş direktoru Devid Gibbs noyabr ayında olan qazancda Taco Bell, qızardılmış pendirli burrito kimi daha bahalı menyularda oxşar uğur görür. Müştərilər Meksika pizzası və ikiqat biftek ızgara pendirli burrito kimi "mükafat dəyərli" menyu maddələrinə üstünlük verirlər. Gibbs dedi ki, onlar "normal Taco Bell məhsulları ilə müqayisədə daha yüksək qiymət nöqtəsidir, lakin yenə də böyük dəyərdir".
Nyu-Yorkda bir Meksika pizzası 6,49 dollara, ikiqat bifştekslə qızardılmış pendirli burritonun qiyməti isə 6,79 dollara başa gəlir. Bu da menyudakı aşağı qiymətli burritonun dəyərindən təxminən iki dəfə bahadır.
Analitiklər həm qızardılmış pendirli burritonu, həm də böyüklər üçün hazırlanmış "Happy Meal", satışları artıran ağıllı strategiyalar kimi qiymətləndiriblər.