Starbucks, artan tədarük zəncirinin pozulmasını və xərc təzyiqlərini azaltmaq üçün qiymət artımlarını sürətləndirir, rəhbərlər Q1 qazanc çağırışı zamanı dedilər.
Şimali Amerika və COO qrupunun prezidenti John Culver, qəhvə zənciri yanvarın 1-də qiymətləri qaldırdı və "gördüyümüz tendensiyaları və bəzi xərc təzyiqlərini kompensasiya etmək üçün" əlavə artımlar planlaşdırır.
Starbucks, COVID-19 təcrid ödənişində artım və yeni işə qəbul üçün daha yüksək xərclərlə üzləşdi. Üçüncü tərəf çatdırılması təminatçıları arasında əmək məhdudiyyətləri də qəhvə zəncirini bahalı spot bazara itələdi. Baş direktor Kevin Johnson, şirkət tədarük zəncirinin pozulmasının "yaxın gələcək üçün davam edəcəyini" gözləyir.
Starbucks və onun üçüncü tərəf paylayıcı provayderlərində əmək məhdudiyyətləri şirkətin gözlədiyindən daha çox xərclər göndərdi.
Johnson, xərclərin dekabr ayında "gözləntilərimizi üstələyən" sürətlə sürətlənməyə başladığını söylədi. Starbucks-ın üçüncü tərəf daşıma provayderləri paylama ehtiyaclarının bir hissəsini yerinə yetirə bilmədi, bu da şirkəti spot bazara və “alternativ çatdırılma həllərinə” etibar etməyə məcbur etdi.
İstehlakçı tələbi yüksək olaraq qaldığı üçün daha çox şirkət nəqliyyat xərclərinin artması və digər təchizat zənciri problemləri ilə üzləşir. Məsələn, Lamb Weston, qiymət artımlarının 2-ci rübdə xərclərin kompensasiyasına kömək etdiyini söylədi.
Starbucks-ın icraçı vitse-prezidenti və maliyyə direktoru Rachel Ruggeri, inflyasiya təzyiqləri artdıqca, "biz bu təzyiqləri kompensasiya etmək üçün qəsdən addımlar atmışıq və atmağa davam edəcəyik, o cümlədən qiymət artımlarını selektiv şəkildə sürətləndirəcəyik" dedi.
Qəhvə zənciri, işçilərin növbəti rüb ərzində oxşar dərəcələrdə COVID-19 izolyasiya ödənişindən istifadə edəcəyini proqnozlaşdırdığı üçün xərclərin yüksək qalacağını gözləyir. Starbucks qiymətləri artırmaqla yanaşı, xərcləri qarşılamaq üçün marketinq xərclərini də azaldır.
Şirkət həmçinin məhdud işçi heyəti ilə yüksək tələbatı ödəmək üçün bütün şəbəkəsində məhsuldarlığın artırılmasına və mürəkkəbliyin azaldılmasına diqqət yetirir.
Starbucks avtomatlaşdırılmış sifarişlərə və avadanlıqlarının funksionallığının yaxşılaşdırılmasına sərmayə qoyur. Şirkət, həmçinin, koronavirusun ilk artımı zamanı aşağı həcmli qida məhsullarını aradan qaldırmaq səylərini qeyd edərək, bunun ümumi satışlara mənalı təsir göstərmədiyini söylədi.
"Məhsuldarlıq irəliləyişimiz üçün əsas rol oynayır və bu, lazerlə diqqətimizi cəmlədiyimiz sahədir" dedi Culver.