Noyabr ayında Southwest 26.000-dən çox uçuşdan yalnız 70-ni ləğv etdi, bu da sənayenin aparıcı göstəricisidir.
2022 Milad bayramı ərəfəsində isə vəziyyət tamam başqa oldu. Soyuq hava və fırtınadan sonra Southwest minlərlə uçuşu ləğv etdi. Bu uğursuzluq aviaşirkətin nöqtədən nöqtəyə uçuş marşrutu ilə əlaqələndirilir. Köhnə texnologiya pilotların və stüardessaların harada yenidən yerləşdiriləcəyini bilməsinə mane ola bilər.
Southwest öz uğurunun qurbanıdır. ABŞ Nəqliyyat Departamentinin məlumatına görə, 1995-ci ildən bəri orta hava yolu tarifi 2022 dollarla ifadə edildikdə 553 dollardan 367 dollara düşüb. Buna Southwest və JetBlue ultra ucuz daşıyıcılar səbəb oldu. Onlar qiymətləri aşağı saldılar və sərnişin sayını artırdılar. Nəticədə, Southwest-in səhmlərinin qiyməti təxminən yeddi dəfə artdı.
İndiki vəziyyətdə isə, səhmlərin qiyməti təxminən iki dəfə azalıb. Wall Street üç il ərzində 1,4 milyard dollardan 8 milyard dollara yüksələn uzunmüddətli borc yükündən narahatdır. Southwest-in bazar kapitallaşması, keçən həftə səhmlərinin qiyməti 7% ucuzlaşdıqdan sonra indi 20 milyard dollar təşkil edir.
Ötən ay aviaşirkət pandemiyadan əvvəlki dividendlərini bərpa etdi və borc yükünü ödəməyi öhdəsinə götürdü. Lakin Southwest indi əlavə maliyyə prioritetlərinə malikdir. Birincisi, tətilləri pozulan sərnişinlərə kompensasiya ödəməli ola bilər. İkincisi, biznesin gələcək böhranların qarşısını almaq üçün sistemləri təkmilləşdirməsi lazımdır.