Snap, sosial media platforması Apple-ın, reklamları istifadəçilərə uyğunlaşdırmaq qabiliyyətini təkmilləşdirən və məxfilik siyasətinə edilən dəyişikliklərlə mübarizə aparmağa davam etdiyi üçün gəlirlərinin 2023-cü ilin birinci rübündə 10%-ə qədər azala biləcəyini xəbərdar etdi.

Los-Ancelesdə yerləşən şirkətin gəlirləri analitiklərin gözləntilərinə uyğun olaraq, 2022-ci ilin dördüncü rübündə 1,3 milyard dollar səviyyəsində sabit qaldı. Bu, şirkətin 2017-ci ildə birjaya çıxmasından bəri, reklam böhranı və çətin makroiqtisadi şərait fonunda gəlir artımının ən yavaş tempi idi.

Bununla belə, çərşənbə axşamı investorlara yazdığı məktubda Snap, Apple-ın iOS yeniləməsindən sonra reklam infrastrukturunu əsaslı təmir etməyə davam etdiyi üçün, cari rübdə gəlirlərin 2-10% arasında azalacağını nəzərdə tutur.

İndiyə qədər bu rübdə şirkət, gəlirlərinin təxminən 7% azaldığını söylədi. S&P Capital IQ tərəfindən toplanan konsensusa görə, analitiklər rüblük gəlirlərdə cüzi artım gözləyirdilər.

Keçən il təqribən 80% dəyər itirən Snap-ın səhmləri, mənfəətin açıqlanmasından sonra 14%-dən çox eniş yaşadı.

2021-ci ilin ortalarında təqdim edilən iPhone məxfilik dəyişiklikləri, tətbiqlərdən reklam məqsədləri və istifadəçilərdən onları izləmək üçün açıq icazə almasını tələb edir. Bu, tətbiqlərin reklam kampaniyalarının uğurunu hədəf almasını və ölçməsini çətinləşdirib.

Snap, investor məktubunda daha uyğun reklamlar təqdim etmək üçün maşın öyrənməsindən istifadə etdiyini söylədi. Lakin son təkmilləşdirmələr "xüsusilə zəif tələb mühiti nəzərə alınmaqla, yaxın müddətdə auksion dinamikasını poza bilər".

Şirkət, keçən ilin ikinci yarısında 6500 nəfərlik işçi qüvvəsinin beşdə birinin işdən çıxarılması və investisiyaların azaldılması daxil olmaqla, köklü restrukturizasiyaya başladıqdan sonra birinci rübdə “düzəliş edilmiş ebitdə bərabərliyə aparan yolun” olduğuna inandığını əlavə etdi.

Rəqəmlər Apple-ın məxfilik dəyişikliklərinin geniş nəticələrini nümayiş etdirir ki, bu da sosial media qruplarının, o cümlədən rəqib Meta-nın öz reklam infrastrukturunu tamamilə yeniləməsinə və reklam gəlirləri üçün daha çox mübarizə aparmasına səbəb olur.