• Adtech şirkəti Viant, 46 işçisini və ya işçilərinin 13%-ni işdən çıxarmaq planlarını açıqladı.
  • Şirkət "cari əlverişsiz makroiqtisadi mühitdə" əsas prioritetlərə diqqət yetirmək istədiyini bildirib.
  • Bu, son aylarda işçi qüvvəsini azaldan adtech şirkətlərinin sonuncusu olur.

Rəqəmsal reklam firması Viant, işçi qüvvəsinin 13%-ni və ya təxminən 46 əməkdaşını ixtisar etməyi planlaşdırdığını, reklam texnologiyası şirkətləri sırasına daxil olaraq, reklam böhranı qarşısında işçilərin sayını azaltmağı planlaşdırdığını söylədi.

Şirkət keçən həftənin sonunda maliyyə hesabatında bildirib ki, bu addım xərcləri azaltmaq və “cari əlverişsiz makroiqtisadi mühit fonunda şirkətin əsas artım prioritetlərinə diqqəti artırmaq” məqsədi daşıyır. Şirkət həmçinin qeyd edib ki, azalma ilə əlaqədar 1,2 milyon dollar təzminat ödəyəcək.

Viant sözçüsü verdiyi açıqlamada şirkət departamentlərini göstərmədən "şirkətin bir neçə sahəsində" işçilərə təsir edən xərclərin azaldılması tədbirləri gördüyünü söylədi.

Viant tələb tərəfi platformasını idarə edir. Proqram təminatı reklamçıları internetdə avtomatlaşdırılmış texnologiya və qoşulmuş TV, audio və oyun kimi sahələrdə kampaniyalar almaq və planlaşdırmaq üçün istifadə edirlər. MySpaceAdelphic daxil olmaqla mülklərə sahib olan şirkət, həmçinin ölçmə məhsulu təklif edir.

Meta-dan Google-a qədər reklamla maliyyələşdirilən texnologiya şirkətləri son aylarda reklam satışlarında azalma ilə üzləşdi və əsas reklam proqnozlaşdıran firmalar 2023-cü ildə sənayenin böyüməsi ilə bağlı təxminlərini yenidən nəzərdən keçirdilər.

Dördüncü rüb adətən reklamdan asılı olan şirkətlər üçün ən gəlirli dövr hesab olunur. Çünki bayram hədiyyələri mövsümü və marketoloqlar büdcələrinin hamısını ilin sonuna qədər xərcləməyə çalışırlar.

Integral Ad Science, TaboolaMeta da daxil olmaqla adtech şirkətləri iqtisadiyyatın yumşalması fonunda son aylarda işçi qüvvələrini azaltmağı planlaşdırdıqlarını açıqladılar.

Viant, şirkətin noyabr ayı qazancı çağırışında şirkətin üçüncü rübdə avtomobil, pərakəndə satış və istehlak malları kimi şaquli sahələrdə reklam verənlərdən "reklam xərclərinin yavaşlamasını" gördüyünü söylədi.

Şirkət, reklam xərclərinin üçüncü rübdə illik 19% artımdan sonra ilin son üç ayında 11% -dən 20% -ə qədər azalacağını gözlədiyini söylədi.

"Reklam verənlərimizin bir çoxu yüksək inflyasiya və zəifləyən istehlakçı tələbi ilə çətin bir mühitdə dövr edir ki, bu da qeyri-sabit tələb mühiti yaradır" deyə Viant Baş Maliyyə Direktoru Larry Madden bildirib.