Pernod Ricard "qeyri-sabit" mühitə baxmayaraq marketinq xərclərini artırır. İçki nəhəngi maliyyə ilinin ilk altı ayı ərzində artan marketinq xərcləri və yüksək qiymət strategiyasının davam etdirilməsi fonunda satışlarında və mənfəətində "güclü" artım yaşadı. Beefeater cin, Absolut araq və Jameson viskisi də daxil olmaqla bir s;ra brendlərin arxasında duran şirkət Pernod Ricard yeni innovasiya təqdimatlarını dəstəkləmək və uzunmüddətli inkişafı təmin etmək üçün maliyyə ilinin ikinci yarısında marketinq xərcləri artacaq. Buna görə də Pernod Ricard ilin ikinci yarısında investisiyasını artırmağı planlaşdırır, və əvvəlki illərlə müqayisədə bütün il üçün satış nisbəti olaraq A&P (advertising and promotion) xərclərini 16%-dən bir qədər çox artırmağı planlaşdırır. Maliyyə ilinin son altı ayında təqdim edilən yeniliklər arasında keçən ay satışa çıxarılan Jameson Orange viskisi də var. Ricard məhsul ətrafında marketinq fəaliyyətinin Müqəddəs Patrik Günündə və ondan sonrakı günlərdə artacağını bildirib. Şirkət həmçinin bu ayın əvvəlində "prestij" tekila tələbinə cavab olaraq Avión Reserva Cristalino-nu portfelinə əlavə etdikdən sonra tekila markası Avión-a "olduqca böyük" sərmayə qoyacaq. Xüsusilə, ABŞ-da Martel brendinə də böyük sərmayə qoyulacaq. Bu arada, Böyük Britaniyanın CEO-su David Haworth bildirib ki, gələcək 12 ay ərzində Böyük Britaniya biznesi üçün əsas diqqət kokteyl bazarına daxil olmaq üçün məhsulların satışa çıxarılması olacaq. Pernod Ricard üçün 70 cl spirt şüşəsinin orta satış qiyməti hazırda bazarın ümumi orta qiyməti 14,78 funt sterlinqlə müqayisədə £17,75 təşkil edir ki, bu da “əhəmiyyətli premium” deməkdir. İlk yarıda Jameson ticarətdənkənar pərakəndə satış bazarındakı payını 6%, The Glenlivet 8%, Malfy cin isə 17% böyüdü. Haworth qeyd edib ki, bizim əldə etdiyimiz “premiumization” strategiyası dividendləri ödəməkdir. Bu arada, ticarətdə biznesin premium markaları Böyük Britaniyada 37% artarkən, 25 ml-lik bir shot-ın orta qiyməti £3,16 olan bazar qiymətinə qarşı £3,54-ə yüksəldi.