
PepsiCo-nun müdiri, şirkətin marketinq üçün sərmayənin qaytarılmasını ölçmə üsulunu təkmilləşdirməyi öhdəsinə götürdüyü üçün qiymətlər artmağa davam etdikcə güclü brendlərə sahib olmağın vacibliyini vurğuladı.
Sədr və baş icraçı direktor Ramon Laguarta marketinqi şirkətin ümumi böyümə strategiyasında "vacib element" kimi təsvir etdi, çünki bu, qiymətlərin artmasına baxmayaraq istehlakçıların onun brendlərində dəyər görməyə davam etməsi deməkdir.
O qeyd edib ki, PepsiCo-nun brendi gücləndirmək üçün etdiyi investisiyalar və digər amillər qiymət artımlarını keçmişdə ediləndən daha yaxşı şəkildə idarə etməyə imkan verir. Strateji olaraq bizim kimi bir şirkətin əsas səriştəsinin brend yaratmaq olduğunu nəzərə alaraq A&M-ə (reklam və marketinq) sərmayə qoyduğumuz şəkildə bu cür investisiyaları çox rasional şəkildə davam etdirmək istədiklərini bildirib.
“Bu il dəyərləndirməli olduğumuz məqamlardan biri də yüksək qiymətlərə baxmayaraq, bizi izləyən istehlakçıların olmasıdır. Buna görə də hesab edirəm ki, strateji baxımdan bu, ümumi inkişaf strategiyamızda çox vacib elementdir”.
Pepsi, Walkers və Quaker kimi markalara sahib olan qrup, Avropada 2021-ci il üçün əməliyyat mənfəətində 4,5% azalma göstərdi və bu, daha yüksək əməliyyat xərclərinə, əmtəə xərclərinin 28 faiz artmasına, həmçinin dördüncü rübdə daha yüksək reklam və marketinq xərcləri səbəb oldu.
Şirkət, keçən ilin sonunda yaşadığı tədarük zəncirinin pozulmasına da bir amil kimi diqqət çəkdi. Böyük Britaniyada yeni ERP sisteminin tətbiqindən sonra təchizat təsirləndi, nəticədə bir çox supermarket rəfləri Walkers məhsulları olmadan qaldı.
Bu, dördüncü rübdə əməliyyat mənfəətinin 16% azalmasına gətirib çıxardı, lakin azalma ilk növbədə əmtəə xərclərinin 41 faiz artımı, həmçinin yenidən strukturlaşdırma və dəyərsizləşmə (impairment) xərclərinin artması ilə əlaqədardır. Şirkət deyir ki, bunlar xalis gəlir artımı və məhsuldarlığa qənaət hesabına kompensasiya edilib.
Reklam və marketinq xərclərinin artması ilə Laguarta bildirib ki, qrup indi marketinq effektivliyini necə ölçdüyünü təkmilləşdirməyə diqqət yetirir.
Ümumilikdə, PepsiCo qrupu il ərzində əməliyyat mənfəətində 11%, xalis gəlirdə isə 12,9% artım ilə qeydə alınıb.
Keçən ilin sonunda PepsiCo Mars veteranı Jane Wakely-i icraçı vitse-prezident, baş istehlakçı və marketinq direktoru və beynəlxalq qidalar üzrə baş artım direktoru təyin etdi.
Baş istehlakçı və marketinq direktoru kimi, Wakely-ə PepsiCo-nun istehlakçı mərkəzliliyi, innovasiya, brend və marketinq imkanlarını “yüksək” edərək böyümənin sürətləndirilməsinə diqqət yetirmək tapşırılıb. Eyni zamanda, beynəlxalq qidaların baş artım direktoru kimi o, PepsiCo Positive (“pep+”) biznesin transformasiya strategiyasının “müsbət seçimlər” sütununun sürətləndirilməsinə cavabdehdir.