Rəqəmlərə görə: PayPal-ın ümumi ödəniş həcmi (TPV) 2022-ci ilin 4-cü rübündə illik müqayisədə 9% artaraq, 2021-ci ilin eyni dövründəki 23% illik artımdan az olmaqla 357,4 milyard dollara çatıb.
PayPal ilk dəfə 6 milyard rüblük əməliyyatı keçib. PayPal-ın nişan göstəricisi kimi istifadə etdiyi aktiv hesab üzrə əməliyyatlar 2021-ci ilin 4-cü rübündəki 11%-dən illik 13% artıb.
Xalis gəlirlər illik müqayisədə 9% artaraq 7,4 milyard dollara çatıb. Ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə isə gəlirlər 17% artıb.
2023-cü ilin sonunda təqaüdə çıxacaq CEO Dan Schulman, firmanın qazanc çağırışı zamanı 4-cü rüb TPV və gəlir artımına təkan verən bir neçə amili vurğuladı.
PayPal-ın "indi al, sonra ödə" (BNPL) proqramı güclü ödəmə həcmini və TPV artımını stimullaşdırdı. O, 2020-ci ildə istifadəyə verildiyi vaxtdan dünya üzrə demək olar ki, 30 milyon müştəriyə 200 milyon kredit təklif edib. Proqram dünya üzrə təxminən 300.000 tacirdə mövcuddur.
Əməliyyat həcmi əsasən Venmo və Braintree tərəfindən idarə olunurdu. Müştərilərin mağaza balanslarından daha yüksək faiz gəliri, həm istehlakçı, həm də ticarət kredit məhsullarının güclü alışı gəlirin artmasına kömək etdi.
PayPal artan müştəri hesablarına daha az, xərclərin yenidən qurulmasına isə daha çox diqqət yetirəcək ki, yüksək artım təşəbbüslərinə daha çox vəsait ayıra bilsin.
PayPal bu ay təxminən 2000 işçisini və ya qlobal işçi qüvvəsinin təxminən 7%-ni işdən azad edəcək. Bu isə şirkətə artıq əldə etdiyi 1,3 milyard dollar qənaətə əlavə olaraq, təxminən 600 milyon dollar qənaət etməyə kömək edəcək. O, bu qənaətləri parolsuz yoxlama, bir kliklə tətbiqdaxili təcrübələr, məlumat və süni intellekt imkanları ilə qabaqcıl yoxlama axınlarını dəstəkləmək kimi “yüksək inamlı” layihələrə yatıracaq.
PayPal öz rəqəmsal pul kisəsini yaratmaq, müştərilərin işə qəbulunu asanlaşdırmaq və ödənişlərini azaltmaqla peer-to-peer (P2P) ödəniş dəyər təklifini gücləndirmək istəyir. O, həmçinin PayPal Ticarət Platforması kimi markasız ödəniş təkliflərini genişləndirəcək.