Yüklərin həcminin artması və boş konteynerlərin boş qalması limanın ötürücülük qabiliyyətini sürətləndirəcəyi ümidi ilə avqust ayında yaşayış haqqı təklif etməsinə səbəb oldu. Sözçünün sözlərinə görə, rüsum ictimai şərh dövrünə tabe idi, bu müddət ərzində okean daşıyıcıları belə bir tarifin "gözlənilməz nəticələr" gətirəcəyini söylədi.

Liman idarəsi "hələ də tarif konteyner balanssızlığı haqqına sadiqdir, lakin bu, əvvəlcə təklif olunan dəqiq olmayacaq" sözçü dedi.

Nyu York və Nyu-Cersi Liman İdarəsi avqust ayı etibarilə 2019-cu ilin eyni dövrü ilə müqayisədə "yük həcmində 34 faiz heyrətamiz artım" həyata keçirdiyini söylədi. Bu həcmin bir hissəsi konteynerlərin Qərb Sahilindən yönləndirilməsi nəticəsində gəldi. portlar, press-relizdə deyilir.

Konteynerdə yerləşmə haqqı, ilkin olaraq təklif edildiyi kimi, yüklərin hərəkətini stimullaşdırmaq üçün nəzərdə tutulmuşdu. Long Beach və Los-Ancelesdəkilər kimi digər limanlar da ötən il oxşar ödənişlər tətbiq etməklə hədələyiblər.

Nyu-York və Nyu-Cersidə ödəniş boş konteynerlərin sıxlığını azaltmağa yönəlib.

"Ödəniş limanda məskunlaşan həddindən artıq boş konteynerlərin sayını azaldacaq və idxalla dolu və yük sahibləri tərəfindən götürülməyə hazır olan konteynerlər üçün çox ehtiyac duyulan tutumu azad edəcək", - deyə limanın rüsumunu elan edən press-relizdə deyilir.

Nyu-York və Nyu-Cersi Liman İdarəsindəki Liman Departamentinin direktoru Bethann Runi, okean daşıyıcılarını “boş konteynerləri daha tez və daha böyük həcmdə evakuasiya etmək səylərini” gücləndirərək idxal üçün tutumları boşaltmağa çağırıb.

Limanın sözçüsü, bir neçə okean daşıyıcısının "boşluqları boşaltmaq planları üzərində aktiv şəkildə işlədiyini və NY və NJ limanında axıcılığı bərpa etməyə kömək etdiyini" söylədi, bir neçə öhdəlik götürdü.