
Pivə şirkətinin Böyük Britaniya marketinq direktoru deyir ki, məhsul dizaynında davamlılıq sadəcə qablaşdırmadan daha irəli getməlidir. Michael Gillane-in sözlərinə görə, brendlər davamlılıq gözləntilərinə uyğun gəlməlidir və ya pərakəndə satışçılar tərəfindən yan xəttə düşmə riski ilə üzləşməlidir.
Pivə şirkəti davamlılıq üzərində işləməyin istehlakçılara dəyər əlavə etmək üçün düzgün iş olduğuna inansa da, şirkətlərin davamlılığa daha çox diqqət yetirməsinin "müdafiə" səbəbləri də var.
“Əgər bu dəyişiklikləri etməyəcəyinizi söyləsəniz, pərakəndə satıcılarla böyük bir maneəniz olacaq. Pərakəndə satıcılar getdikcə daha çox tələbkar olurlar”, o deyir.
“Onlar istehlakçılar adından güclü şəkildə müdafiə edilirlər. İnkişaf etməyiniz üçün müdafiə səbəbləri var, çünki pərakəndə satıcı sizin müştəri ilə əlaqənizi dayandıracaq.”
Gillane əlavə edir ki, Amstel və Birra Moretti də daxil olmaqla brendlərə sahib olan Heineken, pərakəndə satışçıları və istehlakçıları naminə bütün təşkilatında dəyişikliklər etməyə sadiqdir. Biznes "davamlılıq üçün dizayn" edir və onu innovasiya prosesində ön sıraya qoyur.
O deyir ki, bu təşəbbüslər qablaşdırmadan daha da irəli getməlidir. Yeni məhsulların hazırlanmasına gəldikdə, bunlar indi davamlılığın “şimal ulduzu” nəzərə alınmaqla hazırlanmışdır.
Məsələn, 2021-ci ilin aprelində Heineken şirkətin “sıfırdan” inkişaf etdirdiyi Inch’s Cider-i istifadəyə verdi. Məhsul təkcə təkrar emal edilə bilən qablaşdırmaya malik olmaq üçün deyil, dəyirmandan 40 mildən az məsafədə yetişdirilmiş almalardan hazırlanmaq üçün nəzərdə tutulub.
Tam pivə portfelində Heineken-in hədəfi 2030-cu ilə qədər qlobal miqyasda arpa və şerbetçiotu məhsullarının 100%-nin bərpa olunan, dayanıqlı mənbələrdən əldə edilməsidir. 2021-ci ilə qədər bu məqsədə çatmaq üçün yolun 65%-i gedilmişdir.
Məhsulunun təsirinə diqqət yetirməklə yanaşı, Heineken reklam və mediada xalis sıfıra çatmaq üçün çalışır. Gillane deyir ki, şirkətin marketinq komandası da öz işində ətraf mühitə daha yaxşı təsir göstərən “kommersiya yönümlü” məhsullar haqqında düşünür.
Gillane əlavə edir ki, pivə və alkoqollu içkilər sənayesi üzrə müəssisələr davamlılıq ilə bağlı eyni problemlərin bir çoxu üzərində işləyirlər - istər qablaşdırma, istər məhsul, istərsə də təşkilatla bağlı olsun, Gillane əlavə edir. Lakin o, daha çox əməkdaşlığın olmasını arzulayır.
“Tez-tez sənayedən geri çəkilsəm, hamının rəqabət aparan həllər üzərində işləməsindən bir qədər məyus oluram. İçimdəki idealist bir az daha çox paylaşım görmək istərdi” deyir.
Davamlılıq məqsədlərinə çatmağa gəldikdə, o, təşkilat daxilində hesabatlılığın əsas sütun olduğunu müdafiə edir. Bu hesabatlılıq üçün vacib olan davamlılıq vədlərinin ölçülməsini və izlənilməsini təmin etməkdir.
Gillane deyir: "Bunu istehlakçılara çatdırmağı düşünməzdən əvvəl şirkət və rəhbər işçilərin davamlılıq öhdəliyinə diqqət yetirməlisiniz".
“Bu, danışmadan əvvəl gəzməkdir. Başqalarından əvvəl özünüzə sual verin.”