• Dominant yayımçı Netflix qlobal əyləncə üçün playbook-u yenidən yazır.
  • Şirkət digər böyük media konqlomeratlarını öz axın xidmətlərini işə salmağa məcbur etdi.
  • Həmçinin Netflix reklamı yüksək səviyyədə işə saldı və video oyun bazarına daxil oldu.

Netflix 2016-cı ildə dünya miqyasında genişlənməyə başladığından bəri, yayım xidməti qlobal əyləncə üçün "playbook"u yenidən yazdı - televiziyadan filmə və daha yaxınlarda video oyunlara.

Hollivud ən çox qlobal hit serial və filmləri ixrac edirdi. İndi Netflix-in beynəlxalq televiziya və filmlərə yatırdığı sərmayələr sayəsində Cənubi Koreyanın "Squid Game", İspaniyanın "Money Heist" və Fransanın "Lupin" kimi proqramlar bütün dünyada izləyicilərə çatır. Və onun Shonda Rhimes-in "Bridgerton", Ryan Murphy-nin "Dahmer" və Tim Burton-un "Wednesday" kimi ingilis dilli orijinal serialları Netflix-in daxili yayım izləyici rekordlarını qırmağa davam etdi.

Lakin yayımçı, on ildə ilk rüblük abunəçi itkisi, 2022-ci ildə yüzlərlə ixtisar, səhm qiymətinin yarıya enməsi və işçilər arasında Netflix-in məşhur korporativ mədəniyyətinin bir qədər pisləşdiyi hissi ilə ifadə olunan reallıq yoxlamasının ortasındadır. Pisləşmə, şirkəti gəlir və abunəçi qazancı üçün yeni yollara, məsələn, platformanın reklamla dəstəklənən versiyasına daha yaxından baxmağa vadar etdi.

Bununla belə, Netflix-in qlobal TV sənayesinə təsiri danılmazdır.

Netflix qlobal TV sənayesini necə pozdu?

Yaradıcılar başa düşdü ki, beynəlxalq səhnədə inkişaf etmək üçün həm ABŞ-ın "fərqli şeylər" kimi kütləvi bazar proqramlarına, həm də xüsusi bazarlarda tamaşaçıları ələ keçirə bilən (və uğurlu hitlər yarada biləcək) yerli məzmuna ehtiyac var.

Strategiya, yayım xidmətinə sentyabr ayı etibarilə müştəri bazasını 214 milyon qlobal ödənişli abunəçiyə çatdırmağa kömək etdi.

Amazon, Disney, WarnerMediaApple kimi şirkətlər Netflix-in ardınca getdikcə, onun sürəti Almaniya, Meksika və Hindistan kimi yerlərdə də istehsalı canlandırdı.

Yayımçının icraçı komandası yenidən diqqət mərkəzində...

Son illərdə Netflix öz liderliyini yeni qlobal modeli ətrafında yenidən istiqamətləndirdi.

Texnoloji sahibkar Reed Hastings tərəfindən yaradılan yayım şirkəti, 2020-ci ildə məzmun rəhbəri Ted Sarandosu baş direktor vəzifəsinə gətirdi. Bu da təşkilat daxilində məzmunun vəziyyətini möhkəmləndirdi.

Bu arada, beynəlxalq qeyri-ingilis televiziyasına cavabdeh olan Bela Bajaria ümumi televiziya biznesinin cilovunu öz üzərinə götürdü. Məhsul rəhbəri Qreq Peters qlobal komandaların birlikdə necə işlədiyini tənzimləmək də daxil olmaqla, COO kimi əlavə vəzifələr götürdü. Peters həmçinin Netflix-in qlobal işçi qüvvəsinə rəhbərlik etmək üçün beynəlxalq təcrübəyə malik yeni bir istedad rəhbərini, PepsiCo-nun keçmiş icraçı direktoru Sergio Ezamanı işə götürdü.

Şirkət həmçinin ən böyük qərarların qəbuluna kömək etmək üçün 23 fənlərarası idarəçidən ibarət elit bir komanda yaratdı. Daxili olaraq "Lstaff" kimi tanınan ("L" liderliyi ifadə edir) qrup, şirkətin zabitləri və "Estaff" adlanan vitse-prezidentlər və yuxarıdakı daha böyük icraçı korpus arasında oturur.

Avqust ayında Netflix yeni reklam satış biznesinə rəhbərlik etmək üçün Snap-ın rəhbərləri Jeremi GormanPeter Nayloru da komandaya cəlb etdi.

Diqqətin reklam sahəsinə yönəldilməsi, CEO-ya namizəd olacağı ehtimal edilən Peters üçün daha yüksək profil demək idi.

Netflix böyüməyə davam etsə də, ilk geniş ixtisarlarını gördü

Korporativ restrukturizasiya maneəsiz ötüşməyib. Şirkət aprel ayında marketinq departamentində tam ştatlı 25 işçini işdən çıxardı. O cümlədən bu yaxınlarda açılmış fan saytı Tudum-da bəzi yazarlar işdən çıxarıldı. Ardınca may ayında daha 150 ixtisar və sentyabrda 30 animasiya işinin ləğvi oldu. Daha geniş media və əyləncə bazarı ilə mübarizə apararkən, il ərzində işdən çıxarılmalar ən azı 450 tam ştatlı Netflix işçisinə və onlarla podratçıya təsir etdi.

Netflix-in növbəti sərhədlərinə reklam və oyun daxildir

Netflix artıq hər zamankindən daha çox rəqabətlə üzləşir.

Disneydən tutmuş Apple-a, Warner Bros. Discovery-ə qədər demək olar ki, hər bir böyük media şirkəti indi yayım xidməti işlədir. Onların platformaları indi Netflix-lə rəqabət aparır. Xüsusən də əvvəllər Netflix-ə lisenziyalaşdırılmış proqramları geri qaytardıqları üçün.

Rəqabət yayım nəhəngini inkişaf etməyə sövq edir.

Netflix "podcasting" sahəsini genişləndirdi, "Squid Game" və "The Witcher" kimi serialları qlobal sənayeyə tanıda bildi.

Şirkət həmçinin mobil yayım proqramına video oyunları da gətirir.

O, 2021-ci ilin iyul ayında Facebook-un Reality Labs-ın keçmiş rəhbəri Mayk Verdunu oyun inkişafı üzrə vitse-prezident kimi işə götürdü.

May ayında platforma üçün bir ilk olacaq eyni franşizaya əsaslanan həm oyun, həm də cizgi seriyası olan "Exploding Kittens" kart oyunu buraxmağı planlaşdırır.