
On ildən artıq müddətdə ilk dəfə abunəçi itirdikdən sonra, bu, reklamçılar və reklam texnologiyaları sənayesi üçün təsirli oldu.
2022-ci ilin 1-ci rübündə qazancları ilə bağlı bir açıqlamada Netflix rəhbərləri şirkətin platformasına reklamı necə gətirəcəyini araşdırmağa başlayacağını bildirdilər. Bu addım şirkətin uzun müddətdir reklamlara qarşı istəksizliyini aradan qaldırır və bu, yayımçı on ildən çox müddətdə ilk dəfə abunəçilərini itirdikdən sonar baş verir. İndi Netflix nəhayət özünü reklam üçün aça bilər, çünki o, sərt gəlir artımı küləkləri ilə üzləşdi və 19 aprel qazanc elanından sonra səhmlərinin təxminən 30% ucuzlaşdığını gördü.
“Netflix-i izləyənlər bilirlər ki, mən reklamın mürəkkəbliyinə qarşı olmuşam və abunəliyin sadəliyinin böyük bir pərəstişkarıyam” dedi həmkarlar üzrə baş direktor Reed Hastings. "Ancaq mən bunun pərəstişkarı olduğum qədər, istehlakçı seçiminin daha böyük pərəstişkarıyam."
Hastings, Netflix-in növbəti il və ya iki il ərzində aşağı səviyyəli, reklam dəstəkli planları necə həyata keçirəcəyini anlamağa çalışacağını söylədi. Qəfil dəyişiklik Netflix-in illərdir üstünlük təşkil etdiyi yayım sahəsinin inkişaf etdiyini və şirkətin əsas oyunçu olaraq qalmaq üçün zamanla dəyişməli olduğu etirafını əks etdirə bilər.
İllərlə inkişaf etdikdən sonra Netflix bir sıra problemlərlə üzləşir ki, reklam bunların həllərinə kömək edə bilər. Səhmdarlara göndərdiyi məktubda şirkət qeyd etdi ki, pandemiya ilə bağlı artım böyüməyə mane olan əsas problemləri, o cümlədən digər axın platformalarından rəqabətin artması və hesabları paylaşanların çoxluğu da daxil olmaqla, gizlədir. Çətin qazanc nəticələri qərara təkan versə də, ekspertlər Netflix-i illərdir reklam dəstəkli video tələbat (AVOD) qəbul etməyə sövq edir.
"Netflix-in abunəçiləri saxlamaq və əldə etmək üçün AVOD səviyyəsini təklif etmək hərəkəti çox gecikib. Əksər əsas məzmun oyunçuları artıq reklamla dəstəklənən bir səviyyə təklif edir və ya bu istiqamətdə irəliləyirlər." - Səhiyyə Xidmətləri platforması DeepIntent-in CMO-su Marcella Milliet Sciorra qeyd edib.
Hərəkət Netflix-i HBO Max, Amazon-un Freevee (şirkətin bu yaxınlarda rebrendinq edilmiş IMDb TV təklifi) və Disney+ (bu ilin sonunda reklamla dəstəklənən bir səviyyə təqdim edəcəyini açıqladı) kimi rəqiblərlə bərabər tutacaq və daha ucuza artan istehlak tələbini əks etdirəcək. DeepIntent və LG Ads Solutions tərəfindən aparılan son sorğuya əsasən, ABŞ-da CTV izləyicilərinin üçdə ikisi xidmət üçün daha az pul ödəyə bilsələr, reklamları görməyə üstünlük verirlər.