Nestle qiymətləri artırdıqdan sonra daha az məhsul satır.
Nestle keçən ilin son rübündə satış həcminə böyük zərbə vurdu. Dünyanın ən böyük ərzaq istehsalçısı bu rübdə qiymətləri 10,1% artırdığı üçün, satış həcminin ölçüsü olan faktiki daxili artım 2,6% azalıb. Baş icraçı direktor Mark Schneider, Nestle-nin bu il hələ də kəskin qiymət artımı ilə qarşı-qarşıya olduğunu bildirdi. O əlavə etdi ki: "inflyasiya bizə olduqca ağır zərbə vurdu".
Nestle 2022-ci il ərzində öz məhsullarının qiymətlərini orta hesabla 8,2% artırıb. O bildirib ki, ümumi oxşar satış artımı il ərzində analitiklərin gözlədiyindən 8,3% aşağı olub. Real daxili artım bütün il ərzində bir qədər artaraq 0,1% təşkil edib. Schneider əlavə etdi ki, 2022-ci il Nestle-nin bir çox bazarında "Covid sonrası normallaşma" ilidir.
İsveçrə qrupu daha az populyar məhsul xətlərinin və hətta bütün brendlərin kəsilməsinə dair böyük bir proqram həyata keçirir. Bu da keçən il tədarük zəncirinin pozulması zamanı başlamış, lakin daha geniş tənzimləmə səylərinə qədər uzanmışdır.
Schneider bildirib ki, "Şirkət bu il Kanadada dondurulmuş qidaların satışını dayandırmağı planlaşdırıb. Bu müəssisə təxminən 150 milyon gəlir gətirdi və ən uğurlu məhsullara diqqət yetirmək üçün bəzi satışları qurban verərək Braziliya, Yaxın Şərq və Şimali Afrikada bəzi süd məhsulları istehsalını ləğv etdi".
O, 2022-ci ildə 17,1%-ə endikdən sonra əsas əməliyyat marjasının 17-17,5% aralığında gəlməsi ilə 2023-cü ildə gəlirliliyin bərpasını proqnozlaşdırır.