Nestlé ilin ilk 9 ayında qiymətlərini 7,5% artırdı ki, bu da son onilliklərin ən böyük məbləği olub. Bu da dünyanın ən böyük qida istehsalçısına bu il üçün proqnozlarını artırmağa imkan verib.
Maggi əriştəsi, Kit Kat və Nespresso kapsullarının istehsalçısı, tam il ərzində satışların 100-də 8 artım gözlədiyini söylədi.
Necə ki, xalis satış artımı ilk 9 ayda 8,5%-ə çatıb ki, bu da son 14 ildə ən yüksək göstəricidir. Real daxili artım - satış həcminin və istehlakçıların seçdiyi məhsul növlərinin ölçüsü 1% təşkil edib. Dövr ərzində ümumi satışlar isə 69,3 milyard dollar təşkil edib.
Bernstein analitiki Bruno Monteyne bildirib ki, qiymət artımları İsveçrə üçün son onilliklərdə ən böyük artım olub.
Satış həcmlərindəki artımlar üçüncü rübdə dayandı. Analitiklər rüb ərzində real daxili artımın 0,2 faiz azaldığını təxmin etdilər. Nespresso kapsullarının satışı, koronavirus məhdudiyyətlərinin aradan qaldırılması ilə insanların evdə daha az qəhvə içməsi səbəbindən azaldı.
RBC Capital Markets-in analitiki James Edwardes Jones, "Gözlədiyimiz kimi, gələcək bir istehlakçı tənəzzülü varsa, Nestle bununla ciddi şəkildə mübarizə aparır" dedi. Lakin o qeyd edib ki, üçüncü rübdə su, hazır qidalar və qənnadı məmulatlarının satışı da azalıb. "Hətta Nestlé-nin daha sərt şərtlərin ilk əlamətlərini göstərməyə başladığını iddia etmək olar" deyə o bildirib.
Qrup həmçinin ABŞ-da Seattle's Best Coffee markasını Starbucks-dan açıqlanmayan bir qiymətə alacağını açıqladı.
Nestle-nin baş icraçı direktoru Mark Schneider, "İnflyasiyanı əks etdirmək üçün qiymətləri məsuliyyətlə tənzimləməyə davam etməliyik" deyə qeyd edib. O həmçinin əlavə etdi ki: "Yüksək müqayisə bazasına və davamlı tədarük zəncirindəki məhdudiyyətlərə baxmayaraq, daxili artımımız davamlılığını qoruyacaq".