Mobil oyunlar bazarı bu il smartfonlar erasının əvvəlindən bəri ilk dəfə azalmağa hazırlaşır. Çünki bir vaxtlar sürətlə inkişaf edən sektor reklam xərclərinin artması, istehlak xərclərinin azalması və koronavirus pandemiyasının artımının sonu sektora ciddi təsir edir.
Mobil oyunlar 1990-cı illərin sonlarında Nokia-nın "Snake" oyunundan bəri mövcuddur. Lakin 2008-ci ildə Apple-ın App Store-un gəlişi on ildən çox qeyri-adi böyüməyə başladı və onları indi oyun sənayesinin ümumi gəlirlərinin yarısını təşkil edən 100 milyard dollarlıq bazara çevirdi.
Oyun məlumat şirkəti Newzoo-nun məlumatına görə, gəlirlərin bu il 6,4% azalaraq 92,2 milyard dollara çatacağı proqnozlaşdırılır. Bu, keçən ilki gəlirlərdə 7,3%, 2020-ci ildə isə qapanmalar səbəbi ilə istehlakçıların sayının artması ilə 25,6% artım göstərdi.
Başqa bir araşdırma qrupu, Ampere Analysis, keçən ay dünyanın ən böyük oyun bazarları olan ABŞ, Çin və Yaponiyadakı zəiflik səbəbindən il üçün proqnozunu 6,4% və ya 2021-ci ildən 6 milyard dollar aşağı qiymətləndirib. Amper bunu "sənaye üçün oyanış çağırışı" adlandırdı.
Yüksək səviyyəli sənaye insayderlərinin fikrincə, dünyanın ən yaxşı mobil oyunlarından bəziləri əlavə həyatlar, virtual geyimlər və ya oyundaxili valyutaların tətbiqdaxili alışından əldə etdikləri gəlirlərin 15-20% azaldığını gördülər.
Bu, bütün oyun sənayesinin bu il tədarük zənciri problemləri ilə yanaşı, pandemiya zamanı tələbat və mənfəət artımından sonra yavaşlama ilə üzləşdiyi zaman baş verir.
Əvvəlki tənəzzüllər zamanı video oyunların davamlı olduğunu sübut etsə də, bu tənəzzül pulsuz oynanan mobil oyunların sənaye üçün dominant gəlir mənbəyi olduğu ilk hadisədir.
Royal Match proqramı bu il bir neçə yeni hitlərdən biri olan Dream Games-in həmtəsisçisi və baş icraçı direktoru Soner Aydemir, "Bu, sərfəli əyləncə növüdür" dedi. Oyunçular adətən hər gün Royal Match-ə təxminən 40-50 dəqiqə vaxt sərf edirlər. "Bu, televiziya serialı kimidir".
Oyunların tənəzzülü daha geniş rəqəmsal iqtisadiyyatı vurdu. Oyun, rəqəmsal reklam platformaları və mobil proqram mağazaları üçün ən böyük gəlir mənbələrindən birinə çevrilib, on milyardlarla dollar dəyərində marketinq xərcləri və satış komissiyaları təşkil edir.
Pandemiya zamanı daha çox gəlir əldə edən bəzi mobil oyun şirkətləri makroiqtisadi şəraitə uyğunlaşmaq üçün bu il köklü dəyişikliklər etmək məcburiyyətində qalıblar.
Reklam xərclərinin 15-20% artması yeni oyunçuların alınmasını bahalaşdırıb və yeni oyunların buraxılmasını xeyli çətinləşdirib.
Hal-hazırda Avropanın ən böyük mobil oyun tərtibatçılarından biri olan, Gardenscapes və Homescapes-in yaradıcısı olan Playrix-in həmtəsisçisi Dmitri Bukhman hesab edir ki, keçən ilki start-up maliyyələşdirməsinin, xüsusən də e-ticarət və fintech sahələrindəki “dəli dövrü” marketinq partlayışına səbəb olub.
Bukhman hesab edir ki, valyuta məzənnələri, inflyasiya və əksər xarici şirkətlər üçün Rusiya bazarının yoxa çıxması kimi amillərə düzəliş etdikdən sonra tendensiya zəifləyir və bu ilki tənəzzül göründüyü qədər pis deyil.
Bununla belə, o, qarşıda daha böyük bir problem görür: mobil oyun sənayesi yetkinləşir və bəlkə də doyma səviyyəsinə çatır. O, sadiq izləyicisi olan bəzi qurulmuş oyunların bazarda getdikcə daha çox üstünlük təşkil etdiyini söylədi.
Mobil oyunun ən böyük benefisiarı, ABŞ proqram mağazalarında 21 rüb ardıcıl olaraq ən çox gəlir gətirən oyun franşizası olaraq qalan 10 illik Candy Crush Saga görünür. Candy Crush-a sahib olan Activision Blizzard üçüncü rübdə mobil şəbəkə sifarişlərində 20% artımla sənaye tendensiyasını geridə qoydu.
Green, mobil oyunların gələcəyi ilə bağlı "çox optimist" olduğunu söylədi və əlavə etdi ki, dünyada smartfonların nüfuzunun əhəmiyyətli dərəcədə artacağı bir çox bazarlar var.
Slotomania və Bingo Blitz kimi kazino oyunları ilə tanınan Playtika-nın həmtəsisçisi və baş icraçı direktoru Robert Antokol isə hesab edir ki, tənəzzül 18 aya qədər davam edə bilər. Playtika həmçinin bu həftə təxminən 600 işçini - işçilərinin 15%-ini ixtisar edəcəyini söyləmişdi.