
Bu, Visa və Mastercard Rusiyanı tərk etdikdən sonra baş verdi.
Milli Ödəniş Kartları Sistemi (NSPK) bankların “Mir” kartlarının birgə təşviqi üçün aldıqları marketinq büdcəsini azaldıb - RBC xəbər verir. Bu qərar beynəlxalq ödəniş sistemləri Visa və Mastercard Rusiyanı tərk etdikdən sonra verilib.
“Mir” kartlarının təşviqi üçün NSPK-nın ayırdığı büdcəni kredit təşkilatları artıq almır, holdinqdəki media mənbələr izah edir. İndi kartın reklamının qiymətini ancaq banklar ödəyir. Mənbələr əlavə edir ki, bunun səbəbi bazarda “rəqabətin olmamasıdır”.
“Mir”in banklarla PR fəaliyyətinin birgə xərcləri də ləğv edilib. Onlar yeni “Mir” kartlarının buraxılmasına yönəlmişdilər, lakin indi NSPK-nın belə ehtiyacı yoxdur. Reklama və aksiyaların sponsorluğuna yönəldilə bilən vəsait xərclənməyəcək.
Ödəniş sisteminin nümayəndəsi RBC-yə bildirib ki, NSPK nəinki azaltmayıb, həm də “Rusiya ödəniş alətlərinin ölkə sakinlərinə verdiyi imkanların” inkişafına xərclərin həcmini artırıb. Bundan əlavə, NSPK banklar və mağazalarla birlikdə yeni müasir texnoloji həllərə sərmayə qoyur.