
Əməliyyat sisteminə daxil olmaqda yaranan çətinliklərlə bağlı rəsmi izahat verildi.
Microsoft təsdiq edib ki, bir sıra Windows 11 istifadəçiləri Microsoft əməliyyat sisteminə yeni hesab əlavə etdikdən sonra giriş problemi yaşayırlar. “Microsoft” öz rəsmi saytında mümkün xətaların baş verməsi barədə məlumat dərc edib, həmçinin baş verərsə, onu necə aradan qaldıracağını izah edib.
“Microsoft”a görə, ilk dəfə yenidən işə salmaq və ya sistemdən çıxmaq cəhdindən sonra istifadəçinin müvəqqəti bloklanması baş verir. Problemin birdəfəlik baş verməsi Microsoft hesabından istifadə edən cihazlarda qeyd olunur. Azure Active Directory hesabı və Active Directory domen istifadəçiləri bu problemdən təsirlənmir. Bu problem Windows 11 21H2 müştəri versiyası ilə işləyən sistemlərdə olduğu bildirildi.
Əməliyyat sistemlərində giriş problemləri olan istifadəçilər problemi həll etmək üçün heç bir tədbir görməməlidirlər. Əməliyyat sisteminə daxil olmaq bir neçə dəqiqədən sonra əlçatan olur və Microsoft həll yolu kimi məlum problemləri "geri qaytarma" sistemindən istifadə etməyə çalışır. "Geri qaytarma" problemli dəyişiklikləri avtomatik olaraq geri qaytarır.