Qısa video yaradıcıları indi analitikaya çıxış əldə edəcəklər: əhatə dairəsi, baxılan dəqiqələr və orta izlənilən vaxt. TechCrunch yazır ki, ilk dəfə olaraq, öz seçiminizlə cavab vermək imkanı Stories-də ortaya çıxdı, indi o, Reels-də də mövcuddur. Xüsusiyyət daha çox abunəçi cəlb etməyə kömək etməlidir. Məsələn, istifadəçilər ev heyvanlarının videolarını yerləşdirməyə dəvət edən video paylaşa bilərlər. Həmçinin, qısa video yaradıcıları indi əhatə dairəsini, baxılan dəqiqələri və istifadəçilər tərəfindən baxılan orta vaxtı görə biləcəklər. Reels Remix funksiyası da əlavə edilib ki, istifadəçilər orijinal videolardan sonra videolardan mikslər yerləşdirə bilsinlər. Meta Reels-də reklamdan ildə 1 milyard dollardan çox gəlir əldə edir. İstifadəçilərin videolara baxmağa sərf etdiyi vaxt ötən rübdən bəri 30% artıb. Meta daha əvvəl sosial mediada qısa videoların sayını iki dəfə artırmağı planlaşdırdığını bildirmişdi. Bundan əlavə, pərəstişkarlara Facebook-da sevimli Reels yaradıcılarına dəstəyini göstərməyə imkan verən “Ulduz” funksiyası işə salınacaq. Şirkət istifadəçiləri hekayələr deyil, Reels-də xatirələri və diqqətəlayiq məqamları paylaşmağa təşviq etmək üçün Facebook-da Reels-ə diqqətin artdığını görür.