ABŞ-da illərlə mağaza sayı azaldıqdan sonra McDonald's bu il daha çox restoran açmağı planlaşdırır.
 
Korporativ ixtisarların aprel ayında olacağı proqnozlaşdırılsa da, CEO Chris Kempczinski yanvarın əvvəlində işçilərə bildirib ki, onun 2023-cü il baxışı innovasiyaların genişləndirilməsini və restoranların böyüməsini tələb edir.
 
Ayın sonunda şirkətin 31 yanvar qazanc hesabatı zamanı şirkət, dünyada 1900 mağaza açmaq üçün 1 milyard dollardan çox xərcləyəcəyini söylədi. Həmin 1900 mağazadan 400-dən çoxu ABŞ və Kanada, Böyük Britaniya və Avropanın bəzi yerlərində digər qlobal bazarlarda proqnozlaşdırılır.
 
McDonald's-a sahib olmaq potensial françayzı üçün sərfəli görünə bilər, lakin Chick-fil-ASubway kimi fast-food rəqibləri ilə müqayisədə çoxlu ilkin pul tələb edir. McDonald's françayz haqqı 45.000 dollardır. Müqayisə üçün, Chick-fil-A-da bu, 10.000 dollar, Subway-da isə təxminən 22.300 dollardan başlayır.
 
Lakin zəncirin 2022-ci il üçün françayz açıqlama hesabatına əsasən, McDonald's restoranları 2021-ci ildə orta hesabla 4 milyon ABŞ dolları məbləğində yerli satışlar göstərib.
 
McDonald's-ı idarə etmək üçün ilkin investisiya xərcləri françayzinq haqqı daxil olmaqla 1,4 milyon və 2,5 milyon dollar arasında dəyişir. Açıqlanan hesabata görə, yeni restoranlar üçün bu xərclərin əsas hissəsi lövhələr, oturacaqlar, avadanlıq və dekorasiyanı əhatə edir.
 
Əsas icarə haqqı restoranın nə vaxt açıldığına və əldə etmə və inkişaf xərclərinə görə dəyişir. Əksər yeni McDonald's restoranları üçün icarə haqqı ümumi satışların 10%-dən 15,75%-ə qədər dəyişir.
 
Bundan əlavə, françayzların ödəməli olduğu çoxsaylı aylıq və illik ödənişlər var, o cümlədən:
 
  • Aylıq xidmət haqqı ümumi satışın 4%-nə bərabərdir;
  • Ödəniş emal sistemləri və köşklər kimi restoran proqram təminatı və avadanlıqlarının dəstəklənməsi və saxlanması üçün illik 11 000 ABŞ dollarından çox ödəniş;
  • İllik ödənişlər korporativ e-poçt hesabı dəstəyi üçün 73,80 dollardan, zəncirin tətbiqi kimi rəqəmsal proqram təminatına xidmət üçün 2,956 dollara qədər dəyişir;
  • Françayz başlanğıc xərcləri isə digər ən yaxşı fast-food şəbəkələri arasında dəyişir.
 
Bir çox McDonald's françayzları Chick-fil-A-nı ən böyük rəqibləri hesab edirlər. Zəncirin 2022-ci il françayzinq hesabatına görə, françayzinqli Chick-fil-A restoranını işə salmaq üçün ümumi xərclər 219,055 ilə 2,9 milyon dollar arasında dəyişir. Həftənin yalnız altı günü açıq olan Chick-fil-A restoranları ticarət mərkəzi olmayan yerlərdə hər il orta hesabla 8 milyon dollardan çox satış gəliri əldə edirlər. Burger King üçün isə başlanğıc xərcləri 230,000 ilə 4,2 milyon dollar arasında dəyişir.
 
Wendy-nin başlanğıc xərcləri, nağd və ya təmassız ödəməyinizdən asılı olaraq dəyişir. Şirkətin ən son françayz hesabatına görə, nağd pul diapazonu 1,2 milyon dollardan 3,7 milyon dollara qədər, maliyyələşdirdiyiniz halda isə diapazon 556,500 ilə 1,1 milyon dollar arasındadır.
 
McDonald's-a sahib olmağın dəyəri barədə soruşduqda, zəncirin nümayəndələri şərh tələbini geri çevirmədilər. Bu ayın əvvəlində şirkət bildirib ki, brendi qlobal miqyasda genişləndirmək üçün "böyük imkanlar" var.
 
Keçən ilə qədər McDonald's, 2016-cı ildən bəri hər il ən azı onlarla restoranı bağlayır. Datassential-ın korporativ sənədlərinə və mağaza sayı məlumatlarına görə, McDonald's 2016-cı ildəki 14,155 restorandan 2021-ci ili 13,429 yerli restoranla başa vurub.
 
Lakin 2022-ci il dekabrın ortalarına qədər, Datassential bazar araşdırması firmasından əldə edilən ilkin restoran sayı məlumatlarına görə, McDonald's sayı 13,666 ABŞ restoranına çatdırdı.