FTX çöküşü yoluxucu oldu. Bu da artıq kripto kreditorlarını təhlükə altına qoydu və BlockFi-nin noyabrın sonunda iflası ilə nəticələndi.
Öz şəxsi rəqəmsal mö'cüzəsini yaradan və kripto-rəqəmsal pul kisəsini işə salmağa hazırlaşan PDX Advisors MMC-nin keçmiş investisiya bankiri, baş direktoru olmuş Shane Rodgers, kripto icmasının "böyük etibar problemi" ilə üzləşdiyini söylədi.
Noyabrın əvvəlində FTX-nin dağılmasından əvvəl də kripto sənayesi "inam böhranı" ilə üzləşdi. Belə də bir çox kripto şirkətləri özlərini bu sahədə böyütmək üçün marketinqlə məşğul olmağa başladılar.
Grayscale Investments-in marketinq üzrə vitse-prezidenti Seres Lu, kripto aktivi Grayscale-in bu yaxınlarda "qurulmuş, tənzimlənən, peşəkar və əlçatan" olduğunu göstərmək üçün yeni bir reklam kampaniyasına başladı.
Coinbase, istehlakçıların qorxularını aradan qaldırmaq üçün noyabr ayında Wall Street Journal-da biznes modelinin atributlarını təfərrüatlandıran tam səhifə çaplı reklam yayımladı. Seyşel adalarında yerləşən kriptovalyuta birjası olan OKX isə, məsuliyyətli ticarət ətrafında mesajlaşma ilə video reklamlar yayımlayır.
Dünyanı FTX-dəki problemlər barədə xəbərdar etməkdə böyük rol oynayan Binance, ötən ay futbol ulduzu Cristiano Ronaldonun yer aldığı ilk brend marketinq kampaniyasına başladı.
Binance sözçüsü kriptovalyutanın kampaniyanın "kripto sənayesinə müsbət işıq salacağına və ictimai etimadı gücləndirməyə davam edəcəyinə" ümid etdiyini söylədi.
Coinbound kripto marketinq firmasının qurucusu və baş icraçı direktoru Ty Smith, bəzi kriptovalyuta firmalarının zamanın tendensiyasını əks etdirən tanıtımlar üçün "reklam xərclərini ikiqat artırdıqlarını" söylədi.
Bəzi kriptovalyuta reklamçıları rəqabətin azalması və qiymətlərin aşağı düşməsi kimi üstünlüklərdən istifadə edirlər
Kriptovalyuta reklam xərcləri hal-hazırda ilin əvvəlinə nisbətən əhəmiyyətli dərəcədə azalıb. Brendlər TV reklamına 100 milyon dollar xərcləyib. O cümlədən Super Bowl kimi çılğın hadisələr də bu ilin üçüncü rübündə cəmi 2,3 milyon dollara düşüb.
Keçən il, kriptovalyuta partlayışı dövründə, Crypto.com və FTX kimi şirkətlər çox maliyyə xərcləyirdilər. OKX CMO Haider Rafique, idman adlandırma hüquqları kimi paketlərin qiymətində "5X çarpan" gətirdiyini söylədi. Rafique əlavə edib ki, şirkət 2023-cü ildə də oxşar marketinq büdcəsini saxlamağı planlaşdırır və Super Bowl reklamını nəzərdən keçirir.
OKX, həmçinin kriptovalyutanın geri çəkilməsi və daha geniş rəqəmsal reklamın azalması nəticəsində perspektivli, eləcə də Apple App Store və Twitter kimi platformalarda aşağı reklam qiymətlərindən istifadə edir.
Rumıniyada yerləşən qlobal marketinq agentliyi olan CryptoVirally-nin həmtəsisçisi Boqdan Dinu bildirib ki, bəzi naşirlər kriptovalyuta reklamçılarını cəlb etmək üçün son həftələrdə xərclərini 30%-ə qədər azaldıblar. Və Dinu əlavə etdi ki, kripto şirkətlərinin etibarı bərpa etmək üçün reklam etmək səyləri növbəti altı ayda da davam edə bilər.
Bəzi kriptovalyuta şirkətləri hələ də ilin əvvəlindən kriptovalyuta reklam kampaniyalarına oxşar reklamlar verirlər. Crypto.com Dünya Kuboku zamanı görkəmli bir reklamverəndir və bir şirkət sözçüsü şirkətin reklam xərclərinin "qlobal brend və idman tərəfdaşlıqlarına" yönəldiyini söylədi. Sözçü, Crypto.com-un kampaniyalarının may ayında istifadəçilərinin sayını 50 milyondan 70 milyona yüksəltdiyini söylədi.
Əvvəllər Grayscale kimi kriptovalyuta müştəriləri ilə işləmiş "Mojo Supermarket" reklam agentliyinin baş direktoru Mo Saidin sözlərinə görə, qalan kriptovalyuta reklamçıları rəqiblərini üstələmək əvəzinə ağıllı davranmalıdırlar. O, Crypto.com haqqında deyil, ümumi danışırdı.
Güvən ətrafında hər hansı bir marketinqin kripto sənayesini bərpa edə biləcəyi də qeyri-müəyyəndir. Çərşənbə günü New York Times sammitində FTX-nin çətin vəziyyətə düşmüş keçmiş baş direktoru Sam Bankman-Fried FTX-in marketinq mesajlarının "səmimi olmadığını" etiraf etdi.