Düşünülmüş və inteqrasiya olunmuş yanaşma, ənənəvi “al, emal et, tulla” iqtisadiyyatından məhsul və qablaşdırmanın səbəb ola biləcəyi ətraf mühitə zərərin qarşısını alan dairəvi yanaşmaya keçidi çox vacibdir. Dairəvi iqtisadiyyatı həyata keçirmək üçün təşkilatlar üçün 4 vacib şərt lazımdır.

1. Biznesin maddi və xarici təsirlərini anlamaq
Bütün sektorlardan olan təşkilatlar davamlılıq səyahətlərini sürətləndirməyə çalışırlar. Lakin ətraf mühitə, sosial və idarəetməyə təsirləri idarə edən əsas amillər sənayelər arasında fərqlidir.

Tullantılar, su və qablaşdırma qida sənayesinə təsir edir, lakin təşkilatlar torpağın üst qatının deqradasiyasını da nəzərə almalıdırlar. Qida şirkətləri regenerativ kənd təsərrüfatını öz korporativ strategiyalarına bir sütun kimi daxil etmək üçün təkrar emal kimi görünən məsələlərdən kənara çıxmalıdırlar.

Qlobal moda sənayesi, hər il karbon emissiyalarının 10%-ə qədərinin, qlobal çirkab sularının 20%-nin və 100 milyon ton bərpa olunmayan resursların payına düşür. Geyimin həyat dövrünün hər mərhələsinə dairəvi prinsiplərin tətbiqi sənayeni canlandıra, yenidən təsəvvür edə və zibillik tullantılarını yönləndirə bilər. Bəzi təşkilatlar həm təbii, həm də sintetik materiallar üçün lifin təkrar emalını araşdırır. Təkrar ticarət, köhnəlmiş və ya geri qaytarılmış istehlak məhsullarının yenidən satışı - təxminən 80 milyard dollarlıq bazar fürsəti təklif edir. İstehlakçılar üçün sadəliyi və dairəvi həll yolu kimi sərfəliliyi onun qlobal geyim bazarından 16 dəfə daha sürətli böyüməsinə kömək edir.

2. Biznesin xarici təsirlərini azaldan prosesləri dizayn etmək və sıfırdan tətbiqlər qurmaq
Təşkilat əhəmiyyətliliyin qiymətləndirilməsini həyata keçirdikdən sonra əsas xarici təsirləri azaltmaq üçün məhsul və prosesləri dizayn edə bilər. Ön hissədə dairəvi dizayn prinsiplərindən istifadə tullantıları azaltmaq və məhsulun həyat dövrünün sonunda logistikanı asanlaşdırmaq üçün çox vacibdir.

Bir çox davamlı texnologiyalar hələ erkən mərhələdə olsa da, bəziləri indi tətbiq oluna bilər. Məsələn, materiallarda irəliləyişlər və ya tədqiqat və inkişaf imkanları. Digər dizayn təşəbbüsləri illər boyu iqtisadi cəhətdən sərfəli olmaya bilər. Aparıcı texnologiyanın həyat qabiliyyətini və qənaətcilliyini müəyyən etmək üçün bir neçə texnologiyaya sərmayə qoymaq təşkilatlara texnologiyanı genişləndirmək, məhsula daxil olan materialları təmin etmək üçün lazım olan diqqətli investisiya və tərəfdaşlıq qurmağa kömək edə bilər.

Təşkilatların məhsulun yaradılması mərhələsində tullantıların dizaynını davam etdirməli olduğu halda, əks logistika və istifadə olunmuş məhsulların yenidən bölüşdürülməsi dövri iqtisadiyyat üçün çox vacibdir. Təşkilatlar və bazarlar müxtəlif tətbiq mərhələlərindədir: bəziləri rəqabət üstünlüyü kimi tərs logistikanı qurur və aşağı axınında qabaqcıl robot texnikasına milyonlarla sərmayə qoyur; digərləri isə hələ də öz əks-logistika strategiyasını müəyyənləşdirir və dəyişən bazar şərtlərinə reaksiya verir.

3. Geniş tərəfdaş ekosistemi və inkişaf edən texnologiya ilə dairəvi prosesləri miqyaslamaq
Təşkilat dairəvi tətbiqləri və əlaqəli prosesləri tərtib etdikdən və nümayiş etdirdikdən sonra, davamlı effektləri təmin etmək üçün onları genişləndirməlidir. Bu, təşkilatın ekosistemində dəyişiklik tələb edəcək. Zehniyyətin “rəqabət üstünlüyündən” “sənaye həllinə” keçidi onun tərəfdaşlarına və rəqiblərinə necə baxması baxımından mühüm əhəmiyyət kəsb edəcək. Tam işçi qüvvəsi uyğunlaşmaq üçün müvafiq təcrübəyə və düşüncə tərzinə ehtiyac duyacaq. Tərəfdaşlar və dəyər zənciri boyunca əməkdaşlıq, şirkətlərdən riskləri və xərcləri, xüsusən də satınalmanı idarə etməyi və daha çox tələbat yaratmağı tələb edəcək.

Şirkətlər və onların partnyorları radiotezlik identifikasiyası, QR kodları, əşyaların interneti, su nişanları və blokçeyn daxil olmaqla, xammal, mal və xidmətləri izləmək üçün getdikcə genişlənən alətlərdən istifadə edə bilərlər. Bu cür texnologiyalar daha şəffaf təchizat zəncirləri, sadələşdirilmiş gəlirlər, əks logistika, daha yaxşı istifadəçi təcrübəsi, lazımsız materialların və məhsulların daha səmərəli idarə edilməsinə imkan verir.

4. İstehlakçıları dairəvi iqtisadiyyatda iştiraka cəlb etmək
Təkrar emal, təkrar istifadə edilə bilən qablaşdırma və məhsul icarəsi kimi strategiyaların ortaq bir nöqtəsi var: onlar yalnız istehlakçıların cəlb edilməsi üçün işləyirlər. İstər paltar icarəyə götürsün, istərsə də tullantı qutusundan düzgün istifadə etsinlər, istehlakçılar dairəvi nəticələrə nail olmaqda vacib oyunçulardır.

İstehlakçılar getdikcə davamlılığa diqqət yetirirlər. Aparılan sorğularda iştirak edənlərin yarısından çoxu aldıqları məhsulun ətraf mühitə (62%) və sosial (56%) təsirinə daha çox diqqət yetirirlər. İstehlakçıların 43%-i həmişə qablaşdırmanı təkrar emal etməyə və ya təkrar istifadə etməyə çalışdıqlarını, 69%-i isə cəhd etdiklərini söylədi. Davamlılığa doğru bu istehlakçı meyli inkişaf etmiş və inkişaf etməkdə olan bazarlar da daxil olmaqla digər coğrafiyalarda da artır.

İstehlak məhsulları və pərakəndə satış şirkətləri istehlakçıları cəlb etməli, maarifləndirməli və onların təcrübələrini mümkün qədər qüsursuz etməlidir. Çevik plastikin kimyəvi təkrar emalı istehlakçılardan onu çeşidləməyi, bələdiyyələrdən tək axınlı yol kənarında təkrar emal təklif etmələrini və materialı kimyəvi təkrar emalçıya çatdırmaq üçün çeşidləmə sistemlərini tələb edir. Brendlər məlumatlandırıcı etiketləmə təqdim etməli, yaxşı təkrar emal vərdişlərini təşviq etməli və müştərilərin rahatlığı üçün infrastruktur təmin etməlidirlər.