2020-ci ilin yayında Teslanın bazar kapitallaşması o zaman dünyanın ən qiymətli avtomobil şirkəti olan Toyota-nın kapitallaşmasını keçdikdən sonra sadiq fanatlar və inanılmaz skeptiklər yeni ölçü vahidi tətbiq etdilər. Bir il əvvəl Tesla-nın bazar dəyəri 1,2 trilyon dolları ötdü ki, bu da əksər avtomobil şirkətlərinin bir araya gətirdiyindən çox idi. O vaxtdan bəri isə bunun 71% -ni itirdi. Bu da sənayenin əksəriyyətinin dəyərini üstələyən bir məbləğdir.

Ən son zərbə yanvarın 3-də Tesla analitiklərin ardıcıl üçüncü rüb üçün tədarüklə bağlı gözləntilərini qaçırdıqdan sonra gəldi. Şirkət gün ərzində dəyərinin 12%-ni itirdi - təxminən 50 milyard dollar və ya bir Ford Motor şirkəti dəyəri. Hətta investorlar indi Musk-ın 2030-cu ilə qədər ildə 20 milyon avtomobil istehsal etmək vədini yerinə yetirəcəyinə və ya Teslanın “Avtopilot”unun dünyanı dəyişən tam avtonom idarəetmə sisteminə çevrilməyə yaxın olduğuna şübhə edirlər. Bununla belə, bazarın Tesla-nın perspektivlərini yenidən kalibrləməsinin əsas səbəbi, şirkətin əsasən avtomobil istehsalçısı olduğunu və onun müdirinin fövqəlbəşər olmadığının dərk edilməsidir.

2022-ci ildə EV istehsalçıları, əvvəlki illə müqayisədə 40% çox olan 1,3 milyon avtomobil tədarük edib və iki yeni yığma zavodu açıb. Şirkət bu səbəbdən, daha kiçik, daha ucuz avtomobil üzərində işləyir və bu il çoxdan gözlənilən Cybertruck pikapını təqdim etməyə başlayacaq.