Qarşıdan gələn Ioniq 6 sedanının hamar, rasional profili aerodinamika ilə bağlıdır. Elektrikli avtomobillər dünyasında minimum sürükləmə maksimum sürmə məsafəsinə çevrilir. Və şarj etmək üçün dayanmadan uzun bir yol qət edə bilmək elektroavtomobil alıcıları üçün böyük bir üstünlükdür.
 
Hyundai-nin işləri öz bəhrəsini verdi. Bu həftə EPA(Environmental Protection Agency), Ioniq 6-ya 361 mil-ə qədər, Tesla-nın uğurlu Model 3-dən üç mil çox olan bir diapazon təqdim etdi. Hyundai, FordPolestar kimi rəqiblərin bu uğurları Elon Musk-a narahat olmaq üçün daha çox əsas verir. Bu şirkətlər getdikcə daha rəqabətədavamlı məhsullar buraxır və Tesla şirkətinin satışlarına mane olur.
 
Bu, Ioniq 6 SE Long Range üçün yüksək reytinqdir. Tam ötürücülü eyni model (ikinci motor tələb edir və daha çox enerji sərf edir) 316 mil məsafədə EPA tərəfindən qiymətləndirilib. Ən aşağı məsafəyə malik olan Ioniq, 6270 mil məsafə qət edir.
 
Əsas, ön ötürücü Model 3 isə EPA tərəfindən 272 mil diapazonuna daxil edilir. Long Range versiyası isə bir şarj başına 358 mil gedir. EPA-nın məlumatına görə, Ioniq 6 ölkənin ən səmərəli elektrikli avtomobili kimi Lucid Air-ə uyğun gəlir.
 
Hyundai, Ioniq 6-nın bu yaz nə qədərə başa gələcəyini açıqlamayıb. Lakin o, bazarda daha cəlbedici EV seçimlərindən birinə çevrilməyə hazırlaşır.