Qırmızı Okeanlar bu gün mövcud olan bütün sənaye sahələrini təmsil edir və bunda sənayenin sərhədləri müəyyən edilib və qəbul edilmişdir. Oyunun rəqabət qaydaları məlumdur. Onun məqsədi rəqabətdə qalib gəlmək, dəyər-xərc dəyişikliyi etməkdir. Mövcud tələbatın özü üçün istifadəsinə diqqət yetirir. Bazar sıxlaşdıqca mənfəət və böyümə ehtimalı azalır. Mavi okeanlar isə, açılmamış bazar sahəsi, tələbin yaradılması və yüksək gəlirli artım üçün bir fürsət kimi müəyyən edilir. Onun məqsədi rəqabəti mənasız etmək, dəyər-xərc nisbətini məhv etməkdir. Qırmızı okeanlardan çoxlu mavi okeanlar yaradılır, mövcud sənaye sahələrinin sərhədləri genişlənir. Mavi okeanların rəqabətlə əlaqəsi yoxdur, çünki oyunun qaydaları müəyyən olunmağı gözləyir. Mavi okean termini yeni olsa da, mövcudluğu yeni deyil. Keçmiş və indiki iş həyatının bir xüsusiyyətidir. Bir əsr geriyə baxsaq, o zaman indiki sənayelərdən neçəsi məlum idi? Əsas sənayelərin bir çoxu - avtomobil, musiqi yazısı, aerokosmik, neft-kimya, səhiyyə və idarəetmə konsaltinqləri - o dövrdə eşidilməmiş və ya sadəcə olaraq yaranmışdı. Bəs vaxtı ancaq qırx il geriyə çevirsək, yenə də milyard dollarlıq sənaye sahələri çox deyildi: investisiya fondları, mobil telefonlar, təbii qazla işləyən elektrik stansiyaları, biotexnologiya, endirimli pərakəndə satış, ekspress kuryer, minivenlər, snoubordlar, kofe barlar və ev videoları yalnız bir neçəsidir. Cəmi qırx il əvvəl bu sənayelərin heç biri həqiqətən mövcud deyildi. Həqiqət budur ki, sənaye heç vaxt dayanmır. Davamlı irəliləyiş göstərir. Bizneslər çiçəklənir, bazar genişlənir və aktyorlar gəlib-gedirlər. Tarix bizə öyrədir ki, biz yeni sənayelər yaratmaq və mövcud olanları yenidən yaratmaq üçün düşündüyümüzdən daha böyük imkanlara malikik. Bununla belə, strateji düşüncə rəqabətli qırmızı okean strategiyalarına çox diqqət yetirir. Bu qismən onunla izah olunur ki, korporativ strategiya onun hərbi strategiyadakı köklərindən çox təsirlənir. Strategiya dilinə tamamilə hərbi istinadlar təsir edir: “qərargahdakı baş”, “rəhbər”, “irəli xəttdəki qoşunlar”. Beləliklə müəyyən edilmiş strategiya düşmənlə qarşı-qarşıya gəlmək və məhdud və sabit bir torpaq parçası uğrunda döyüşməkdən ibarətdir. Lakin müharibədən fərqli olaraq, sənaye tarixi bizə göstərir ki, bazar kainatı heç vaxt yerində dayanmır, əksinə zamanla daim mavi okeanlar yaranır. Beləliklə, diqqəti yalnız qırmızı okeana yönəltmək, müharibənin əsas məhdudlaşdırıcı amilləri olan məhdud ərazi və düşmənə qalib gəlmək üçün məğlubiyyətin zəruriliyini etiraf etmək və biznesin özünəməxsus gücünü, daha doğrusu, yeni mübahisəsiz bazar məkanı yaratmaq qabiliyyətini inkar etməkdir.