Bir az cəsarət və əzmlə hər kəs milyon dollarlıq şirkət qura bilər.

Lisa Collum bunu bilirdi və şəxsi hekayəsində brendi kökləməklə bunu öz biznesinə tətbiq etdi. Collum məktəblərə və müəllimlərə yazı kurikulumu satan 11 yaşlı "Top Score Writing" şirkətinin qurucusu və simasıdır.

"Əvvəlcə mən bunu istəmədən etdim. Ancaq tez bir zamanda gördüm ki, hekayəmə görə insanlar məndən satın alırlar. Bu, beynimdə fırlanmağa başladı: böyümək üçün hər kəs mənim haqqımda bilməlidir" - deyə Lisa Collum bildirdi.

O, şəxsi kurikulum təlimləri keçirməklə potensial müştərilərlə əlaqə yaratmağa başladı və indi daha geniş auditoriyaya çatmaq üçün TikTokInstagram kimi platformalardan istifadə edir. O, şəxsi və biznes profillərində 130.000 izləyicisi ilə şəxsən əlaqə saxlamaq üçün təsis hekayəsindən tutmuş həyat yeniləmələrinə qədər hər şeyi paylaşır.

Collum bu yanaşmada tək deyil. Əslində, bugünkü izdihamlı rəqəmsal mühit, biznesinizi inkişaf etdirmək üçün onlayn olaraq təsisçi kimi görünməyi zəruri edir.

Onlayn marketinq, yaxınlaşan tənəzzülün, yüksək inflyasiyanın və iqtisadi qeyri-müəyyənliyin bir çox istehlakçıları pul kisəsini açmaqda tərəddüd edə biləcəyi bugünkü biznes mühitində xüsusilə vacibdir.

Bu problemləri nəzərə alaraq, istehlakçıların inamını artırmaq və sadiq müştəri bazasını inkişaf etdirmək həmişəkindən daha vacibdir. Günümüzdə bu məqsədlə sosial mediadan geniş istifadə edilir.

İnsanlar məhsulları ehtiyac duyduqları üçün alırlar, amma sizin markanızı sizə görə seçirlər.

Bu yanaşma kiçik biznes sahiblərinə inam yaratmağa, məzmununu fərdiləşdirməyəsadiq müştərilər tapmağa necə kömək edir –  bunlar isə gələcək illərdə uğur qazanmaq üçün bütün zəruri addımlardır.

Davamı II hissədə