
Google bu yaxınlarda bildirib ki, mətndəki “qalın” mətn üslubları botlar və istifadəçilər tərəfindən daha başa düşüləndir.
Bu yolla veb səhifənin SEO-nu təkmilləşdirmək və məzmunu Google-un başa düşməsini asanlaşdırmaq mümkündür. Google əməkdaşı Con Mueller bildirib ki, məzmunda mühüm mətnin qalınlaşdırılması Google-a məzmunu daha yaxşı başa düşməyə imkan verir və bununla da saytın SEO-ya kömək edir.
Mueller qeyd etdi ki, Google adətən öz başına nəyin vacib olduğunu anlaya bilir, lakin qalın mətnlər nəzərdə tutulan mesajı aydınlaşdırır. "Beləliklə, biz adətən veb-səhifədəki məzmunun nə ilə bağlı olduğunu anlamağa çalışırıq və həqiqətən nəyin vurğulandığını anlamağa çalışmaq üçün burada müxtəlif şeylərə baxırıq və bura səhifədəki başlıqlar kimi şeylər daxildir" dedi Mueller.
Bununla belə, bu, səhifədəki mətndə əslində qalın və ya vurğulananları da əhatə edir. Beləliklə, müəyyən dərəcədə bunun əlavə dəyəri var, çünki bu, həqiqətən bu səhifənin və ya bu paraqrafın buradakı mövzuya uyğun olduğunu düşündüyünüzə aydın işarədir. Adətən bu, səhifənin haqqında düşündüyümüz məqsədlə eyni məqsədə xidmət edir, ona görə də çox dəyişmir”. bəyanat verdi.