
Google Facebook-un bazar dəyərindən 230 milyard dollar silən Apple-a bənzər məxfilik siyasətində dəyişiklik etməyi planlaşdırır.
Google keçən il Apple tərəfindən edilən və bir neçə firmanın reklam proqramları alt üst edən bir həmlədən sonra çərşənbə günü Android cihazlarındakı tətbiqlər arasında izləməni azaldacaq yeni məxfilik məhdudiyyətlərini qəbul etdiyini açıqladı.
Google, istifadəçinin cihazını müəyyən edən unikal simvollar silsiləsi olan reklam ID-si üçün məxfiliyə yönəlmiş yeni əvəzetmələr hazırladığını söylədi. Smartfonlardakı rəqəmsal identifikatorlar tez-tez reklam texnologiyası şirkətlərinə istehlakçılar haqqında məlumatı izləməyə və paylaşmağa kömək edir.
Dəyişikliklər Facebook-un ana şirkəti Meta kimi tətbiqlərdə istifadəçiləri izləməyə əsaslanan böyük şirkətlərə təsir göstərə bilər. Məsələn, Apple-ın düzəlişləri Meta-ya xüsusilə ağır zərbə vurdu. Meta bu ayın əvvəlində Apple-ın məxfilik siyasətindəki dəyişikliklərin sosial media şirkətinin bu il satışlarını təxminən 10 milyard dollar azaldacağını söylədi. Bu xəbər bir gündə şirkətin bazar dəyərinin 232 milyard dolları azalmasına səbəb oldu və nəticədə cəmi 600 milyard dollardan aşağı düşdü. Keçən iyun ayında Meta 1 trilyon dollardan çox sərvətə sahib idi.
Lakin Meta Apple-ın dəyişikliklərinə qarşı mübarizə apararkən Google-un məxfilik siyasətindəki dəyişiklikləri tətbiq etməyi planlaşdırdığı üsula dəstək verdi.
"Google-dan məxfiliyi qoruyan fərdiləşdirilmiş reklamlara bu uzunmüddətli, birgə yanaşmanı görmək həvəsləndiricidir" dedi Facebook-un məhsul marketinqi, reklamlar və biznes üzrə vitse-prezidenti Graham Mudd Twitter-də.
Google, növbəti iki il ərzində cari identifikatorları dəstəkləməyə davam edəcəyini söylədi, yəni digər şirkətlərin dəyişiklikləri həyata keçirmək üçün vaxtı var.
Apple, Facebook və digər şirkətlər tərəfindən reklamçıların iPhone istifadəçi identifikatoruna daxil olmasını məhdudlaşdırmaqla hədəfləmə imkanlarını azaldan Tətbiq İzləmə Şəffaflığı funksiyasını yaydığına görə tənqid edildi. Bu dəyişikliklə istifadəçilərə tətbiqlərin reklam məqsədləri üçün məlumatlarını izləməsinə mane olan bir pop-up pəncərəsi verildi.
Google öz bloq yazısında şirkətin adını çəkmədən Apple-ın yanaşmasını tənqid edib.
Google Android məhsulun idarə edilməsi, təhlükəsizlik və məxfilik üzrə vitse-prezidenti Anthony Chavez bloq yazısında qeyd edib ki, başa düşürük ki, digər platformalar reklamların məxfiliyinə fərqli yanaşaraq, tərtibatçılar və reklamçılar tərəfindən istifadə edilən mövcud texnologiyaları açıq şəkildə məhdudlaşdırıblar. O bildirib ki, məxfiliyi qorumaq üçün alternativ yol təqdim etmədən bu cür yanaşmalar səmərəsiz ola bilər və istifadəçi məxfiliyi və tərtibatçı biznesləri üçün daha pis nəticələrə səbəb ola bilər.
Məxfilik təcrübələrinə diqqət yetirmək, qanunvericilər və istehlakçılar öz şəxsi məlumatlarından daha çox məlumatlı və narahat olduqları üçün texnologiya nəhənginə tənzimləmə məsələlərini qabaqlamağa kömək edə bilər. Şirkət tənzimləyicilərlə sıx əməkdaşlıq edəcəyini bildirib.