Keçən il martın 3-də Google üçüncü tərəf çərəzləri (cookies) ləğv etdikdən sonra oxşar saytlararası izləmə qabiliyyətinə malik alternativ izləmə identifikatorları yaratmayacağını elan etdi. Bu dəyişiklik Google tərəfindən 2023-cü ilin sonunda ediləcək. Bu elan sürpriz olmasa da, bir çox reklamçılar vəziyyəti necə idarə edəcəklərini çaşdırırlar. Google bunun əvəzinə Google-un Məxfilik Sandbox-undan hazırlanmış texnologiyadan istifadə edəcək. FLoCs (Federated Learning of Cohorts) oxşar maraqları və davranışları olan daha böyük insan qruplarına əsaslanan fərdləri hədəf alacaq. Bu o deməkdir ki, reklamçılar Chrome-da istifadəçiləri izləmək üçün üçüncü tərəf çərəzlərdən (cookies) istifadə edə bilməyəcəklər. Rəqəmsal reklamçılar dönüşümləri, tezlik həddi olan reklam yerləşdirmələrini və sayt ziyarətçilərini yenidən hədəfləmək üçün yeni yollar tapmalı olacaqlar. Reklam texnologiyası şirkətləri indi rəqəmsal reklamçılar üçün eyni performans və izləmə alternativlərini saxlamaq üçün həllər üzərində işləyirlər. Google 2020-ci ilin əvvəlində Google Chrome üçün üçüncü tərəf çərəzləri (cookies) silmək planlarını açıqladı. Chrome qlobal bazar payının 63%-dən çoxu ilə ən çox yayılmış brauzerdir. Reklamçılar və naşirlər Google-un Chrome-da kuki izləmə texnologiyasını əvəz etmək planının olacağından narahat idilər. 2021-ci ilin mart ayında Google üçüncü tərəf izləmə məlumatlarını silmək planını təsdiqlədi və onu oxşar saytlararası izləmə texnologiyası ilə əvəz etməyəcəyini açıqladı. Buna görə də Google-da Məhsul İdarəetmə, Reklam Məxfiliyi və Güvən üzrə Direktor David Temkin elan edərkən böyük xəbər verdi: “...bu gün biz açıq şəkildə bildiririk ki, üçüncü tərəf çərəzləri (cookies) ləğv edildikdən sonra biz internetdə gəzən şəxsləri izləmək üçün alternativ identifikatorlar yaratmayacağıq və onlardan məhsullarımızda istifadə etməyəcəyik.” Google hələ də Xəritələr, Axtarış və ya Youtube kimi xidmətlərindən topladığı məlumatlar vasitəsilə istifadəçiləri izləyə biləcək. Şirkət dəyişikliklərin yalnız reklam alətlərinə və vebsaytlar üçün unikal identifikatorlara aid olduğunu bildirib. Google hələ də mobil cihazlarda istifadəçiləri izləyəcək və hədəf alacaq. O, hələ də gəlirlərinin əksəriyyətini təşkil edən və dəyişiklikdən təsirlənməyən platformalarındakı davranışlarına əsaslanan reklamları istifadəçilərə yönəldəcək. Başqa sözlə, elanın rəqəmsal reklam sənayesi üçün böyük təsiri olsa da, Google-un özü üçün çox güman ki, olmayacaq. Bunun əvəzinə Google, maraqlara əsaslanan şəxsləri bir araya toplayan FLoC-lar vasitəsilə maraq əsaslı hədəfləmə həyata keçirəcək. Bununla belə, çərəzləri (cookies) əvəz etmir, çünki tezliyi məhdudlaşdırmaq, baxış davranışına və ya dönüşüm atributuna əsaslanan hədəfləmə imkanı olmayacaq.