
“Facebook” sosial media platforması enişdədir. Mütəxəssislər şirkətin yaşadığı enişin səbəblərini sadalayıblar. Budur təfərrüatlar!
Ana şirkət Meta 2022-ci ilin ikinci rübünün nəticələrini açıqladı. Bununla belə, işlər planlaşdırıldığı kimi getmir. Son zamanlar TikTok ilə böyük rəqabətdə olan Facebook-un 2022-ci ilin ikinci rübündə sərvətində azalma yaşamasının bir çox səbəbi var.
TikTok Facebook-un çökməsinin ən böyük səbəbi kimi görünür.
Meta-nın mətbuat brifinqinə görə, sosial şəbəkələrin gəlirləri 2021-ci ildən bəri azalıb. İddiaya görə, Mark Zukerberq iqtisadi vəziyyətin 2021-ci ilin ikinci rübündəkindən daha pis olduğunu bildirib.
Eyni zamanda, DataReportal-dakı diaqram 2022-ci ilə qədər son bir neçə rübdə aktiv istifadəçilərin sayında çox dəyişiklik olmadığını ortaya qoyur. Əksinə, yeni istifadəçilərin sayında azalma var. Görünür, Apple-ın məxfilik ilə bağlı dəyişiklikləri Facebook-un reklam biznesinə mənfi təsir göstərib. Lakin bunu böyük geriləmənin ilkin səbəbi kimi söyləmək mümkün deyil.
Bloomberg-in məlumatına görə, TikTok-un 2021-ci ildə illik gəliri 4,6 milyard dollar olub. 2022-ci ilin sonuna qədər bu gəlirin 12 milyard dollara çatacağı gözlənilir. Eyni zamanda, bu platformanın istifadəçilərinin sayı sürətlə artır. Bu statistikaya baxarkən bir çox insanlar Facebook-un həm gəlirlərinin azalmasının, həm də istifadəçi artımının əsas səbəbi kimi TikTok-u göstərdilər.
TikTok-un uğurlu olmasının ən mühüm səbəbi onun tövsiyə alqoritmidir. Bu yolla o, istifadəçilərin maraqlarına uyğun məzmun tövsiyə edir və onları daim platforma ilə məşğul saxlayır. O, həmçinin daha qısa videolarla qısa müddətdə daha çox məzmuna çıxış təmin edir.
TikTok-un başqa bir üstünlüyü odur ki, çoxlu izləyicisi olan insanlar öz izləyiciləri ilə ünsiyyət qurmaq üçün platformadan istifadə edirlər. Bu da istifadəçilərin Facebook yerinə TikTok-a üstünlük vermələrinə səbəb olub. Bundan əlavə, bir çox marka və biznes reklam məqsədləri üçün TikTok-dan istifadə etməyi üstün tutur.
Çoxları hələ də Facebook-u ən yaxşı sosial media platformalarından biri hesab edir. Reels kimi yeni xidmətlər sayəsində yaranan enişin yaxşılaşacağına inanılır. Facebook və TikTok arasında rəqabətin artmasının qalibləri istifadəçilərdir. Bu yolla istifadəçilər yeni və təkmilləşdirilmiş xidmətlər əldə edirlər.