
Birbaşa məlumatı olan bir mənbəyə görə, Facebook, metaverse planlarına diqqətini əks etdirmək üçün gələn həftə şirkət adını dəyişməyi planlaşdırır.
CEO Mark Zuckerberg'in 28 Oktyabrda şirkətin illik Connect konfransında danışmağı planlaşdırdığı, lakin daha tez bir zamanda ortaya çıxara biləcəyi ad dəyişikliyi, texnologiya nəhənginin sosial mediadan daha çox tanınması ehtimalına işarədir. Rebrend ehtimal ki, mavi Facebook tətbiqini Instagram, WhatsApp, Oculus və daha çox kimi qruplara nəzarət edən bir ana şirkətin nəzdindəki bir çox məhsullardan biri olaraq yerləşdirəcək.
Facebook sözçüsü bu hekayəyə şərh verməkdən imtina etdi. Facebook -un Zuckerberg'in son nəticədə smartfonlar qədər hər yerdə olacağına inandığı AR gözlükləri kimi istehlakçı avadanlıqları quran 10.000 -dən çox işçisi var. İyul ayında The Verge qəzetinə verdiyi açıqlamada, önümüzdəki bir neçə il ərzində "insanların bizi ilk növbədə bir sosial media şirkəti olaraq deyil, bir metaverse şirkəti kimi görməsinə keçəcəyik".
Facebook ambisiyaları genişləndikcə şirkət adını dəyişən ilk tanınmış texnologiya şirkəti deyil. 2015 -ci ildə Google tamamilə Alphabet adlı bir holdinq altında yenidən quruldu ki, bu da artıq sadəcə bir axtarış motoru olmadığını, sürücüsüz avtomobillər və sağlamlıq texnologiyası istehsal edən şirkətlərin olduğu geniş bir konqlomerat olduğunu bildirdi. Və 2016 -cı ildə Snapchat Snap Inc -ə rebrendinq etdi, həmin il özünü "kamera şirkəti" adlandırmağa başladı və ilk kamera eynəyinin debütünü etdi.
Deyilənə görə, yeni Facebook şirkətinin adı şirkət divarları arasında gizlədilən bir sirrdir və hətta tam rəhbərlik arasında belə tanınmır. Fərziyyələrə əsasən yeni adın şirkətin son bir neçə ildə inkişaf etdirdiyi Facebook-Meet-Roblox-un hələ də buraxılmayan VR versiyasının adı Horizon ilə əlaqəsi ola bilər. Bu tətbiqin adı Facebook, Horizon Workrooms adlı iş yerində əməkdaşlıq üçün bir versiyanı nümayiş etdirdikdən qısa bir müddət sonra Horizon Worlds -ə dəyişdirilmişdi.