İşi "yeni normalda" təşkil etmək özünəməxsus çətinliklər gətirir və bizdən bəzi bacarıqlar öyrənməyimizi və alətlərimizi tənzimləməyimizi xahiş edir. Bir sözlə, vəzifələri idarə etmək, komanda yoldaşları ilə işləmək mövzusunda inanılmaz dərəcədə çevik olmağımızı tələb olunur. Harvard Business Review, müasir komanda təşkilatçılığı ilə bağlı son məqaləsində bununla bağlı öz məsləjətlərini təqdim edərək bildirdi ki, ən vacib olan iş həyatındakı elastiklikdir. Bunu layihələrimizdə necə tətbiq edək? Müxtəlif ölçülü layihələri və komandaları idarə etməkdən öyrəndiklərimiz, bu yolda ən böyük müttəfiqlərinizdən birinin komandanıza və ya layihənizə uyğun bir alətin tapılmasıdır. Praktiki olaraq, istifadə etdiyiniz vasitələr sizə uyğunlaşmaq üçün kifayət qədər yer vermədiyi üçün elastikliyin olmaması məhdudiyyət hissi kimi görünə bilər. Bəs hansı alətlər bu yolda köməyimizə çata bilər?
  1. Infinity- ən çevik və uyğunlaşdırıla bilən vəzifə idarəetmə proqramı. Beləliklə, istər bütün şirkətinizi əlaqələndirmək istəsəniz, istərsə də birdən çox müştərini idarə etməyə çalışan bir freelancer olsanız da, Infinity -in çevik interfeysi komandanızla asanlıqla əməkdaşlıq etməyə və ehtiyac duyduğunuz hər şeyi təşkil etməyə imkan verəcəkdir.
  2. Asana, şübhəsiz ki, ən populyar vəzifə idarəetmə vasitələrindən biridir. Böyük bir komandada çalışmısınızsa, çox güman ki, bu faydalı tapşırıq meneceri ilə qarşılaşmısınız.Asana, başa düşülməsini asanlaşdıran təmiz və istifadəçi dostu bir interfeyslə gəlir. Bu tapşırıq idarəetmə proqramı, vəzifələrinizi yolda yeniləmək üçün oflayn bir xüsusiyyətə malikdir, buna görə yenidən onlayn olduğunuzda avtomatik olaraq sinxronizasiya olunur.Asananın daha mürəkkəb vəzifələri (məsələn, büdcə və xərc hesablamaları) həll edərkən çatışmayan cəhətləri, Zapier kimi avtomatlaşdırma tətbiqlərinə, Hubstaff kimi zaman alətlərinə və daha çox üçüncü tərəf inteqrasiyasını təşkil edir.
  3. Trello- ən çox kiçik biznes sahibkarları və bəzi orta ölçülü iş ehtiyaclarını ödəmək üçün kifayət qədər istifadəyə yararlı hesab edilən vəzifə idarəetmə proqramdır. Trello kartı vasitəsi ilə tapşırıqlar, son tarixlər təyin edə və hər bir işə təsvir əlavə edə bilərsiniz. Trello başa düşülməsi asan və istifadəsi demək olar ki, əyləncəli olsa da, daha güclü avtomatlaşdırma xüsusiyyətlərinə gəldikdə geri düşür və hələ də daha əhəmiyyətli bir təkmilləşdirmə təklifi yoxdur.