Bahalı avtomobillər kağız üzərində olduğu kimi real meydanda da heyranedicidir. Onlar istehsalçıları üçün də çox vaxt gəlir hesabatında yaxşı təəssürat buraxırlar. 2022-ci ildə, təxminən 79 milyon qlobal avtomobil satışları olsa da, yenə də on il əvvəlki səviyyədən aşağıdır. Bununla belə, broker Bernstein-ə görə, qiyməti 100.000 avrodan (107.000 ABŞ dolları) çox olan avtomobillərə tələb eyni dövrdə təxminən 6.5% artdı.
Keçən il artım ən eksklüziv modellərdə xüsusilə nəzərə çarpdı. 2022-ci ildə əvvəlki ilə nisbətən 1,3% az avtomobil satıldığı halda, S&P Global məsləhətçi şirkətinin məlumatına görə, Rolls-Royce keçən il avtomobillərinin 8% daha çox satıldığını bildirib. Zəngin insanların "oyuncaq"larının italyan istehsalçısı olan Ferrari isə, yanvar və sentyabr ayları arasında əvvəlki ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 20% daha çox avtomobil satıb.
Almaniyanın BMW şirkətinə məxsus olan Rolls-Royce keçən il 6000-dən çox avtomobil satıb ki, bu da rekord göstəricidir. Bernstein hesab edir ki, 2021-ci ildə o, qiyməti 250.000 avrodan çox olan dünya avtomobillərinin yarıdan çoxunu təmin edib. Ferrari-nin payı üçdə birdən çox idi. Volkswagen (VW) şirkətinə məxsus italyan idman avtomobili firması Lamborghini qalanların çox hissəsini təşkil edib. İtalyan markası Porsche-nin üstünlük təşkil etdiyi rəqəmlər €150,000-250,000 aralığında möhkəmlənir. O, dünyanın ən qiymətli avtomobil istehsalçılarından biri olmaq üçün keçən il VW-dən ayrıldı. VW-yə məxsus lüks marka olan Bentley, 2022-ci ildə ilk dəfə 15.000-dən çox avtomobil satdığını, bunun isə 2021-ci ildən 4% çox olduğunu söylədi.
Ferrari-nin 43 milyard dollarlıq bazar kapitallaşması onu dünyanın 11-ci ən qiymətli avtomobil şirkəti edir. Satılan hər avtomobilin bazar dəyəri baxımından o, hər kəsdən qabaqdadır. Müstəqil bir şirkət olsaydı, Rolls-Royce da belə olardı. Hər ikisi dəbdəbəli mallar bazarını məharətlə idarə edərək təklifi və qiymətləri yüksək səviyyədə saxlayır.
İndi hər iki şirkət sənayenin inkişaf edən elektrikləşdirilməsini idarə etməlidir. Bu, hər biri üçün fərqli çətinliklər yaradır. Hətta müasir avtomobillər də ildırım sürətindədir. 2023-cü ilin sonlarında ilk avtomobili Spectre-ni göndərməyə başlayacaq olan Rolls-Royce üçün səssiz elektrik mühərrikləri ən azı öz brendidir. Gurultulu səsi cazibənin bir hissəsi olan Ferrari daha incə bir vəzifə ilə üzləşir. Onun mühəndisləri, şübhəsiz ki, 2025-ci ilə qədər gözlənilən debüt full EV modelinin ağır batareyaya baxmayaraq, yarış avtomobili kimi idarə olunmasını təmin etmək üçün çox çalışırlar.