2020-ci ildə pandemiya bir çox markanı zəiflədən zaman empatik marketinq sıx bir kəsişmə nöqtəsinə çatdı – bəziləri uğur qazandı, bir çoxu isə demək olar ki, məhv oldu. Bununla belə, bu o demək deyil ki, brendlər öz marketinqlərində empatiya göstərməkdən çəkinməlidirlər. Orijinallıq və həqiqi əlaqə həmişəkindən daha vacibdir. Bu məqsədlə brendə əsl müştəri əlaqələri yaratmaq üçün üç strategiya tövsiyə edilir: 

1) Daim araşdırmada olmaq 
2) Müştərilərə seçim səlahiyyətini vermək 
3) Vizual görüntülərlə cəlbediciliyi artırmaq

Empatiya effektiv marketinq strategiyasının təməlidir. Ancaq bu həmişə düzgün ötürülmür. Həqiqətən empatik olmaq həqiqi olmaq deməkdir və lazımi proseslər üçün yaradılan emosional marketinq kampaniyaları ən yaxşı halda qeyri-səmimi, ən pis halda manipulyasiya kimi görünür. Orijinal empatiya brendlər və müştərilər arasında orijinal əlaqələr yaradır.

Pandemiya zamanı bir çox şirkətlər empatik və digər marketinq funksiyalarından daha sıx istifadə etməyə başladılar. Nike və Ikea pandemiyanın başlanğıcında xüsusilə güclü hekayə reklamları ilə seçildi. Lakin bir çox başqa brendlər –  yeni paltarlar satan moda şirkətləri və ya elektron siqaret alışlarına 20% endirim təklif edən Loon, uyğunsuz bir şəkildə öz yollarını dəyişməyə çalışdılar. Bu da heç bir uğurla nəticələnmədi.

Buna uyğun olaraq, aşağıda qeyd olunan 3 strategiya mesajlarınızı fərdiləşdirməyə, həqiqi "mərhəmət" hissi oyatmağa və güclü müştəri əlaqələri yaratmağa kömək edə bilər:

1. Daim araşdırmada olun

Əgər son bir neçə il sizə bir şeylər öyrədibsə, deməli, qısa müddətdə çox şey dəyişə bilər. Bunu nəzərə alaraq, müştərilərinizin istəkləri, ehtiyacları və problemləri üzərində ardıcıl araşdırmalar aparmalısınız. Əks təqdirdə, tamamilə əlaqəsiz işlər görəcəksiniz.

Müştəriləri, bu məlumatı toplamaq üçün cəlb etdiyiniz üsullar müxtəlif amillərdən, o cümlədən konkret sənayenizdən, B2B və ya B2C məkanında fəaliyyət göstərməyinizdən asılı olaraq dəyişə bilər. Bununla belə, sözdə “anekdata” (yəni, araşdırma və analizə deyil, şəxsi təcrübəyə dayanan informasiya və sübut) ilə insanların qəbul etdiyi faktiki qərarlar haqqında məlumatı tarazlaşdırdığınızdan əmin olmalısınız.

Bəzən insanların həqiqi üstünlükləri elan edilmiş üstünlüklərindən fərqlənir, çünki insanlar özlərinin ideallaşdırılmış versiyaları əsasında suallara cavab verməyə meyllidirlər. 

Məsələn, əgər siz e-ticarət şirkətisinizsə, fokus qruplardan istifadə edə və istifadəçilərdən sorğu keçirmələrini xahiş edə bilərsiniz. Lakin siz həmçinin faktiki veb-sayt istifadəçilərinin davranışlarını izləməli və nəticələri müqayisə etməlisiniz. Əlavə olaraq, müştərilərinizin baxış və alış vərdişləri haqqında daha çox öyrənmək üçün interaktivlik əlavə etməyi düşünün. Başqasının perspektivini həqiqətən dərk edə bilmək empatik marketinqin əsasını təşkil edir. Dünyaya istifadəçi nöqteyi-nəzərindən baxmaq müştərini strategiyanızın və onun icrasının mərkəzinə qoyur.

2. Müştərilərə seçim səlahiyyəti verin

Bayram kampaniyaları brendinizi üzə çıxarmaq və onun şəxsiyyətini vurğulamaq üçün dəyərli bir yoldur. Təəssüf ki, bayramların bəziləri insanlar üçün itirilmiş və ya uzaq düşmüş yaxınları haqqında ağrılı xatırlatmalar ola bilər. Bəzən bununla bağlı brendlər bayramlar üçün müəyyən “çıxarma” e-poçtları sınaqdan keçirirlər. 

Bəziləri, imtina variantının təklif edilməsinin adətən göndərilən ənənəvi marketinq e-poçtlarından daha təsirli ola biləcəyini iddia etsələr də, müştərilərə sizinlə necə qarşılıqlı əlaqədə olduqlarını seçmək imkanı vermək empatik marketinqin son aktıdır. Üstəlik, marketinq texnologiyası kifayət qədər inkişaf edib ki, xüsusi mesaj göndərmək və ya saxlamaq üçün auditoriyanızı seqmentləşdirmək asandır.


3. Vizual görüntülərlə cəlbediciliyi artırın

İstədiyiniz son şey, hədəf auditoriyanızın empatik mesajlaşmanızı qəbul etməsidir. Mesajlaşmanızın sadə görünmə ehtimalını minimuma endirmək üçün vizual dizayndan istifadə edin. Və nə edirsinizsə edin, onun yaratdığınız brendə uyğun olduğundan əmin olun.

Bundan əlavə, özünüzdən soruşun: "Dizaynınızı daha uyğun və cəlbedici etmək üçün nələr edə bilərsiniz?" The Vision Council-a görə insanların dörddə üçü bir növ görmə korreksiyasından istifadə edir. Beləliklə, səliqəli və gözləri yormayan dizayna daha münasib yanaşma şirkətinizi empatik və əməkdaşlıq edən bir şirkət kimi yaddaşlarda yerləşdirə bilər.

Başqalarının perspektivlərini başa düşmək bacarığı marketinqdə həmişə birinci yerdə olub və bu da empati hissini daha ön plana çıxarır. Empatik marketinqi düzgün əldə etmək üçün o, fərdi və orijinal olmalıdır. Bunu bacarana qədər saxtakarlıqlardan çəkinin ki, daha sonra brend imicinizə zərbə dəyməsin!