Hissəciklərini təşkil etmək üçün mis və mis nanotellərdən istifadə edən litium-ion akkumulyatoru, enerji yığımına təsir etmədən 6 dəqiqə ərzində 60 faizə qədər enerji doldura bilər. Bu daha səmərəli akkumulyator elektrikli avtomobilləri bir gün enerji ilə təmin edə bilir və sürücülərə avtomobilin doldurulmasını gözləmədən daha da irəli getməyə imkan verir. Əsasən litium-ion olan akkumulyatorlar möhkəm bir quruluş təmin etmək üçün hissəciklərini bir-birinə yapışdırmaq üçün bağlayıcı maddələrdən istifadə edirlər. Bu, hissəciklərin təsadüfi paylanması ilə qalın akkumulyator mayesi yarada bilər, bu da doldurma müddətinin yavaşlamasına səbəb ola bilər. Daha nazik akkumulyator mayelərinin hissəcikləri daha tez doldurulur, lakin daha az enerji saxlamağa meyllidir. Bu problemlərin öhdəsindən gəlmək üçün Hefeidəki Çin Elm və Texnologiya Universitetində Yao Hongbin və onun həmkarları, akkumulyatorun müsbət ucu olan strukturlaşdırılmış anodlu litium-ion batareya dizayn etdilər. Litium akkumulyator anodları adətən yükün axdığı qrafit hissəciklərindən hazırlanır və bu hissəciklər ümumiyyətlə kifayət qədər təsadüfi qaydada düzülür. Hongbin və komandası hissəcikləri həm hissəcik ölçüsünə, həm də məsaməlilik olaraq bilinən hissəciklər arasındakı boşluqların sayına görə sıraladılar. Onların akkumulyatoru standart sınaqlarda yüksək enerji saxlama qabiliyyətini qoruyaraq 5,6 və 11,4 dəqiqə ərzində müvafiq olaraq 60 faiz və 80 faizə qədər doldurulub. Tədqiqatçılar 100 faiz yüklənməyə çatmaq üçün lazım olan vaxtı qeyd etməyiblər. Elektrikli avtomobil istehsalçıları tez-tez akkumulyatorun uzunömürlülüyünü qorumaq üçün avtomobillərin 80 faizə qədər doldurulmasını tövsiyə edirlər. Teslanın 40 faizdən 80 faizə qədər doldurulması adətən 40 dəqiqədən bir saata qədər çəkir. Hissəcikləri həm ölçüsünə, həm də məsaməliliyinə görə təşkil etmək üçün Yao və komandası qrafit anod hissəciklərini mislə örtüb və mis nanotellərdə qarışdırıblar. Sonra hissəciklər qızdırılıb soyudulur və sıxışdırılır, sifarişli struktur qurulur. London İmperial Kollecindən Billy Vu deyir: "Bu təbii çökmə prosesi gözəldir, lakin mən hesab edirəm ki, qrafiti örtmək və mis nanotelləri hazırlamaq üçün lazım olan əlavə emal addımları nəzərəçarpacaq xərclər əlavə edə bilər". Vu deyir ki, anodun qızdırılması və soyudulması ənənəvi olaraq daha ucuz olan akkumulyator komponentinə əlavə xərclər əlavə edə bilər.